Isabeau skriver:
Hej. Min datter er 2 år og 2 mdr., og har aldrig prøvet og sove ude. Jeg er simpelthen ikke tryg ved det - har ingen som jeg tør overlade min datter til
Nu er jeg så gravid i uge 37 og tænker at nu blir hun nødt til det - især når lillesøster kommer og mor skal på sygehuset. Min svigerinde har tilbudt det, men vi har aldrig været sindsyg gode venner og heller ikke enige mht. børneopdragelse. Jeg syns' hun er meget streng..? Hun har dog 2 børn i alderen 8 mdr og 3 år. Og egentlig virker de meget normale :p Men der er bare noget ved hende som gør mig usikker på om det er der Stella skal passes...?
Nogle gode ideer til og "give slip"? :/
Uh kender det alt alt for godt...
Frederic er over 3 år og stadig hverken sovet ude eller passet af andre end dp og nu bh..
Er selv i uge 16 og gruer for når charmefis nr 2 skal ud - har godt nok stort set hele mandens familie inden for 20 min, men ingen der skal passe ham ihvertfald..
Vil gerne at det er min far og hans forloved, da tit er sammen og frederic nyder at være sammen med dem. Men de bor nede i sønderjylland, men vil helt klart snakke med dem om de vil stå klar hvis det er.... Ellers må jeg føde selv, så farmand kan passe frederic...
Har desvære ingen guldkorn, end at lade det komme an på en prøve - lade hende passe hende nogle timer og vuder derfra. Vil blot sige at jeg står i den samme båd som dig...
Anmeld