Kan I ikke hjælpe mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. november 2011

Isabeau

Hej. Min datter er 2 år og 2 mdr., og har aldrig prøvet og sove ude. Jeg er simpelthen ikke tryg ved det - har ingen som jeg tør overlade min datter til  

Nu er jeg så gravid i uge 37 og tænker at nu blir hun nødt til det - især når lillesøster kommer og mor skal på sygehuset. Min svigerinde har tilbudt det, men vi har aldrig været sindsyg gode venner og heller ikke enige mht. børneopdragelse. Jeg syns' hun er meget streng..? Hun har dog 2 børn i alderen 8 mdr og 3 år. Og egentlig virker de meget normale :p Men der er bare noget ved hende som gør mig usikker på om det er der Stella skal passes...?

Nogle gode ideer til og "give slip"? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

SussieThyssen

Isabeau skriver:

Hej. Min datter er 2 år og 2 mdr., og har aldrig prøvet og sove ude. Jeg er simpelthen ikke tryg ved det - har ingen som jeg tør overlade min datter til  

Nu er jeg så gravid i uge 37 og tænker at nu blir hun nødt til det - især når lillesøster kommer og mor skal på sygehuset. Min svigerinde har tilbudt det, men vi har aldrig været sindsyg gode venner og heller ikke enige mht. børneopdragelse. Jeg syns' hun er meget streng..? Hun har dog 2 børn i alderen 8 mdr og 3 år. Og egentlig virker de meget normale :p Men der er bare noget ved hende som gør mig usikker på om det er der Stella skal passes...?

Har du ikke en god veninde, som evt er single og som vil komme hjem til jer og passe hende?
Så er trolden stadig i sit vante miljø, og hvis det er en veninde af dine, så kender din datter vel også hende??

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. november 2011

Isabeau

SussieThyssen skriver:

Har du ikke en god veninde, som evt er single og som vil komme hjem til jer og passe hende?
Så er trolden stadig i sit vante miljø, og hvis det er en veninde af dine, så kender din datter vel også hende??

Kærligst
Sussie

Har godt nok en, men hun har selv en dreng på 2 år. Det er den eneste, som Stella er tryg ved - efter hvad jeg kan se og mærke når de er sammen

Måske jeg sku lade svigerinden passe hende nogle timer, i nogle dage inden termin??

Anmeld

6. november 2011

camillakrath

Isabeau skriver:

Jeg var rigtig ked af det i starten, men pga andre ting var Benjamin tidligt ude og prøve at sove.

Vi valgte simpelthen et hjem, hvor vi havde tillid til og besluttede så at det var det eneste sted han skulle sove henne udover derhjemme. Vi valgte hos hans farmor og farfar.

Så startede vi simpelthen med at han var der to timer - og så helt til vi landede på en overnatning.

Vi er bare så glade for det idag!

Anmeld

6. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Isabeau skriver:

Uh kender det alt alt for godt...

Frederic er over 3 år og stadig hverken sovet ude eller passet af andre end dp og nu bh..

Er selv i uge 16 og gruer for når charmefis nr 2 skal ud - har godt nok stort set hele mandens familie inden for 20 min, men ingen der skal passe ham ihvertfald..

Vil gerne at det er min far og hans forloved, da tit er sammen og frederic nyder at være sammen med dem. Men de bor nede i sønderjylland, men vil helt klart snakke med dem om de vil stå klar hvis det er.... Ellers må jeg føde selv, så farmand kan passe frederic...

Har desvære ingen guldkorn, end at lade det  komme an på en prøve - lade hende passe hende nogle timer og vuder derfra. Vil blot sige at jeg står i den samme båd som dig...

Anmeld

6. november 2011

Mettefpigen

Min lille dreng på 2 måneder er blevet passet flere gange med overnatning... Jeg er helt tryg ved de få mennesker som får lov til det... Jeg har kendt dem i rigtig mange år, og er ikk i tvivl om at de passer godt på bassen...

Nu er der også sket nogle ting i mit liv som har gjort at han allerede var 11 dage da han blev passet første gang...

Men er der slet ikk nogen som du er 100% tryg ved og som du har kendt i mange år??...

Anmeld

6. november 2011

SussieThyssen

Isabeau skriver:

Har godt nok en, men hun har selv en dreng på 2 år. Det er den eneste, som Stella er tryg ved - efter hvad jeg kan se og mærke når de er sammen

Måske jeg sku lade svigerinden passe hende nogle timer, i nogle dage inden termin??

Jamen så lad dog veninden passe din trold..og hvis de kender hinanden godt og I er vant til at komme ved hende, så er der intet problem derved.
Dit barn er forlængst så stort at du burde give slip og få lidt fri engang imellem, så du kan få et liv ud over barn.

Og det er også en god ide, at besøge svigerinden nogle gange og lade din datter være der nogle timer ad gangen uden dig, så hun kan lære at være der.

Børn er ikke så skrøbelige som du gør dem til.

Anmeld

6. november 2011

Isabeau

Mor til Frederic skriver:

Uh kender det alt alt for godt...

Frederic er over 3 år og stadig hverken sovet ude eller passet af andre end dp og nu bh..

Er selv i uge 16 og gruer for når charmefis nr 2 skal ud - har godt nok stort set hele mandens familie inden for 20 min, men ingen der skal passe ham ihvertfald..

Vil gerne at det er min far og hans forloved, da tit er sammen og frederic nyder at være sammen med dem. Men de bor nede i sønderjylland, men vil helt klart snakke med dem om de vil stå klar hvis det er.... Ellers må jeg føde selv, så farmand kan passe frederic...

Har desvære ingen guldkorn, end at lade det  komme an på en prøve - lade hende passe hende nogle timer og vuder derfra. Vil blot sige at jeg står i den samme båd som dig...

Vi må bare knibe ballerne sammen og lade dem tvivlen komme til god. - dem der skal passe ungerne

Kram!

Anmeld

6. november 2011

Isabeau

Mettefpigen skriver:

Min lille dreng på 2 måneder er blevet passet flere gange med overnatning... Jeg er helt tryg ved de få mennesker som får lov til det... Jeg har kendt dem i rigtig mange år, og er ikk i tvivl om at de passer godt på bassen...

Nu er der også sket nogle ting i mit liv som har gjort at han allerede var 11 dage da han blev passet første gang...

Men er der slet ikk nogen som du er 100% tryg ved og som du har kendt i mange år??...

Bedste og morfar bor 60 km væk og ser kun tøsen til jul og fødselsdag. Farfar elsker hun, men han er meget syg. 

Det må blive min veninde, som det bedste valg

Anmeld

6. november 2011

NJN

Jeg tror også bare du skal springe ud i det nu.. Det lyder til at du har trukket den længe nu, måske lidt for længe. Så jeg tror at det er et godt valg med din veninde, og så spring ud i det og vis dig som den stærke mor, der viser sin datter, at det her det skal nok blive godt og hyggeligt selvom det ikke er mor og far.  held og lykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.