Undskylder mit fravær...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2009

Becks

MorCamilla skriver:

Hejsa Alle I skønne tøser...

Undskyld, jeg har helt dårlig samvittighed over at jeg har været her inde så lidt det sidste stykke tid Så håber jeg kan blive opdateret lidt på hvad der er sket...

Der er sket en del i mit liv på det sidste, her kommer den korte version (ellers kunne jeg blive siddende her hele natten og skrive)

Jeg har haft travlt med arbejdet... Puha, det er hårdt at komme i gang igen efter så mange år hjemme.. Men jeg må indrømme at jeg elsker mit job.. Det er rigtig dejligt at komme lidt ud...

Min bryst operation er blevet udsat Da jeg var til tjek for at finde ud af om det var groet ordenligt sammen indvendig, så jeg kunne få de 65 G fyldt op igen, fandt lægen en ny knude.. som der dog ikke er kræft celler i, men jeg har valgt at den skal fjernes alligevel, tør ikke andet

Mikkel er begyndt i børnehaven, og han ELSKER det... Vi kørte ham ind på 4 dage, mere kunne ikke lade sig gøre, fordi min mor ikke kunne blive ved at hente ham tidligt og jeg kunne ikke få fri fra job.. Men det gik bare så godt.. Han er ikke til at få med hjem når jeg henter ham, så det er dejligt..

Jah, det var vist i korte træk det der er sket hos mig det sidste stykke tid..

Håber I alle sammen har det godt...

Store knus fra Camilla... (håber ikke jeg er helt glemt )

Hej søde Camilla...
har tænkt på dig de sidste mange dage... dejligt og høre du har det godt, det er da dumt med den knude, er gld for og høre den ikke er ondartet, kan godt forstå du vil have den fjernet og ikke vil tage nogle chancer

Jeg er ked af og høre det med dig og Kasper, men det lyder som om, du er ved godt mod og klare den til UG..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2009

heaven

Heeeej du

Hvor dejligt at høre fra dig - har sendt dig en pb

Jannie

Anmeld

12. februar 2009

DK

Hej

Øv med knude og Kasper. Der er så meget der kan ske ikke? Men det lyder til du har klaret dig igennem med Skindet på næsen"!

Men dejligt at Mikkel falder godt til i Børnehaven. Der var du super heldig. Min græd som pisket den første mdr.!!!

I vores familie plejer vi at sige at vi sparer op til held, når noget skidt sker. Så mon ikke du har en masse held på opsparingskontoen???

Knus

Anmeld

12. februar 2009

Mathilde

Hej søde Camilla

Hvor er det dejligt at se dig herinde igen -og selvfølgelig er du ikke glemt!
Dejligt at du er glad for dit arbejde og at Mikkel er glad for at være i børnehaven.
Hvor er jeg ked af at høre, at Kasper er flyttet. Jeg håber i finder ud af det...
Dumme dumme knude! Men heldigt at den ikke er undartet, når det nu skal være... Hvornår skal du have den fjernet?

Stort knus fra Mathilde

Anmeld

12. februar 2009

SaNiNa

Hvor er det dejlig at se dig herinde igen og selvfølgelig har vi ikke gemt dig...
Er ked af at høre det med den nye knude og kasper, det må være utrolig svært men alligvel ser du bare positiv på det, det syntes jeg F....E bare er flot...

Og hvor er det dejligt at Mikkel kan lide at være i børnehaven det gør jo osse det hele meget letter...

velkommen tilbage søde...

Anmeld

12. februar 2009

MorCamilla

Beck skriver:

Hej søde Camilla...
har tænkt på dig de sidste mange dage... dejligt og høre du har det godt, det er da dumt med den knude, er gld for og høre den ikke er ondartet, kan godt forstå du vil have den fjernet og ikke vil tage nogle chancer

Jeg er ked af og høre det med dig og Kasper, men det lyder som om, du er ved godt mod og klare den til UG..

Knus

Mange tak... hvor er det rart at være lidt savnet faktisk he he...

Ja jeg tør ikke tage nogle chancer, og det kunne lægen også godt forstå, så det er bare dejligt... Og endnu mere dejligt at der ingen kræft celler er i den...

Ja det er trist det med Kasper og jeg, men tja, der er ikke så meget at gøre ved det.. Jeg bliver nød til at se det positive i det (selv om det nogle gange er svært) men ja, som sagt der er ikke noget at gøre ved det...

Håber du går og har det godt ??

Anmeld

12. februar 2009

MorCamilla

heaven skriver:

Heeeej du

Hvor dejligt at høre fra dig - har sendt dig en pb

Jannie

Hejsa...

1000 tak.. Jamen den kigger jeg da lige på om lidt så

Anmeld

12. februar 2009

MorCamilla

DK skriver:

Hej

Øv med knude og Kasper. Der er så meget der kan ske ikke? Men det lyder til du har klaret dig igennem med Skindet på næsen"!

Men dejligt at Mikkel falder godt til i Børnehaven. Der var du super heldig. Min græd som pisket den første mdr.!!!

I vores familie plejer vi at sige at vi sparer op til held, når noget skidt sker. Så mon ikke du har en masse held på opsparingskontoen???

Knus

Hejsa...

Ja det er noget øv, men bliver nød til at tage det med et smil...

Ja det er rigtig dejligt at Mikkel er faldet godt til i børnehaven, min store dreng...

Jeg håber at din familie har ret, for jeg kunne efterhånden godt snart tænke mig bare lidt medvind... det ville være dejligt...

Anmeld

12. februar 2009

MorCamilla

Mathilde skriver:

Hej søde Camilla

Hvor er det dejligt at se dig herinde igen -og selvfølgelig er du ikke glemt!
Dejligt at du er glad for dit arbejde og at Mikkel er glad for at være i børnehaven.
Hvor er jeg ked af at høre, at Kasper er flyttet. Jeg håber i finder ud af det...
Dumme dumme knude! Men heldigt at den ikke er undartet, når det nu skal være... Hvornår skal du have den fjernet?

Stort knus fra Mathilde

Hejsa Søde...

Mange tak, det er dejligt at føle sig velkommen, efter lang tids fravær...

Ja mit job er skønt, jeg elsker det virkelig... Så er det jo ingen sag at gå på arbejde, når man ligefrem ind i mellem glæder sig til at komme afsted..

Ja det er træls at Kasper er flyttet, men der er ikke så meget at gøre ved det.. jeg bliver nød til at tage det med et smil, (som ikke skal forståes som om jeg er glad for at han er flyttet) men vi var enige om at det nok ville være det bedste, så nu må vi se hvordan det går.. Tager en dag af gangen, og husker stadig at smile til verden Så er det jo ingen sag... he he...

Jeg ved ikke noget om hvornår knuden skal fjernes endnu, for det bliver ikke behandlet som en "hastesag" når det ikke er noget farligt, men jeg skulle nok høre fra sygehuset.. Så det regner jeg med at jeg gør...

Super dejligt profil billede du har fået på, Går alt ting godt hos dig???

Knus fra Camilla.

Anmeld

12. februar 2009

MorCamilla

Sanne skriver:

Hvor er det dejlig at se dig herinde igen og selvfølgelig har vi ikke gemt dig...
Er ked af at høre det med den nye knude og kasper, det må være utrolig svært men alligvel ser du bare positiv på det, det syntes jeg F....E bare er flot...

Og hvor er det dejligt at Mikkel kan lide at være i børnehaven det gør jo osse det hele meget letter...

velkommen tilbage søde...

Mange tak søde Sanne...

Ja jeg har haft en del modgang synes jeg, men ja jeg tager det med et smil (som ikke skal forståes som om jeg er glad for at kasper er flyttet, for det er jeg ikke,) men det var sådan vi blev enige om at det var bedst, så vi tager en dag af gangen og ser hvad der sker... Der er ikke rigtig andet for...

Hvordan går det med dig, har du stadig kvalme, eller er du begyndt at nyde graviditeten og lille blob i maven ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.