Undskylder mit fravær...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.521 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. februar 2009

MorCamilla

Hejsa Alle I skønne tøser...

Undskyld, jeg har helt dårlig samvittighed over at jeg har været her inde så lidt det sidste stykke tid Så håber jeg kan blive opdateret lidt på hvad der er sket...

Der er sket en del i mit liv på det sidste, her kommer den korte version (ellers kunne jeg blive siddende her hele natten og skrive)

Jeg har haft travlt med arbejdet... Puha, det er hårdt at komme i gang igen efter så mange år hjemme.. Men jeg må indrømme at jeg elsker mit job.. Det er rigtig dejligt at komme lidt ud...

Min bryst operation er blevet udsat Da jeg var til tjek for at finde ud af om det var groet ordenligt sammen indvendig, så jeg kunne få de 65 G fyldt op igen, fandt lægen en ny knude.. som der dog ikke er kræft celler i, men jeg har valgt at den skal fjernes alligevel, tør ikke andet

Mikkel er begyndt i børnehaven, og han ELSKER det... Vi kørte ham ind på 4 dage, mere kunne ikke lade sig gøre, fordi min mor ikke kunne blive ved at hente ham tidligt og jeg kunne ikke få fri fra job.. Men det gik bare så godt.. Han er ikke til at få med hjem når jeg henter ham, så det er dejligt..

Jah, det var vist i korte træk det der er sket hos mig det sidste stykke tid..

Håber I alle sammen har det godt...

Store knus fra Camilla... (håber ikke jeg er helt glemt )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2009

Pia.

Så dejligt at høre fra dig.... Og du er bestemt ikke glemt....

Dejligt at høre du/I har det godt.... Uha med den knude men godt den ikke var noget, men forstår godt du vælger at få den væk når man tænker på hvad du allerede har været igennem...

Dejligt det gik godt med indkøringen af Mikkel - store dreng...

Lyder som om du er rigtig glad for dit job... - Skønt

Stort varmt knus fra Pia, som håber du får lidt mere tid til "os" igen

Anmeld

11. februar 2009

fam.4xc

MorCamilla skriver:

Hejsa Alle I skønne tøser...

Undskyld, jeg har helt dårlig samvittighed over at jeg har været her inde så lidt det sidste stykke tid Så håber jeg kan blive opdateret lidt på hvad der er sket...

Der er sket en del i mit liv på det sidste, her kommer den korte version (ellers kunne jeg blive siddende her hele natten og skrive)

Jeg har haft travlt med arbejdet... Puha, det er hårdt at komme i gang igen efter så mange år hjemme.. Men jeg må indrømme at jeg elsker mit job.. Det er rigtig dejligt at komme lidt ud...

Min bryst operation er blevet udsat Da jeg var til tjek for at finde ud af om det var groet ordenligt sammen indvendig, så jeg kunne få de 65 G fyldt op igen, fandt lægen en ny knude.. som der dog ikke er kræft celler i, men jeg har valgt at den skal fjernes alligevel, tør ikke andet

Mikkel er begyndt i børnehaven, og han ELSKER det... Vi kørte ham ind på 4 dage, mere kunne ikke lade sig gøre, fordi min mor ikke kunne blive ved at hente ham tidligt og jeg kunne ikke få fri fra job.. Men det gik bare så godt.. Han er ikke til at få med hjem når jeg henter ham, så det er dejligt..

Jah, det var vist i korte træk det der er sket hos mig det sidste stykke tid..

Håber I alle sammen har det godt...

Store knus fra Camilla... (håber ikke jeg er helt glemt )

Du ik glemt og har faktisk været i mine tanker de sidste par dage

Godt at høre at det kører på skinner for jer, men øv med den knude, kan godt forstå du vil ha den fjernet.

Dejligt at høre nyt fra dig....

Jeg er her heller ik så meget mere efter arbejdslivet også er indtruffet herhjemme efter barsel så jeg ved ik om der er sket det store herinde... men tror det ik... JO forresten... vi har købt legekomfur og vask af Anja herinde fra og skal hente det søndag............. ej pjat med mig

Anmeld

11. februar 2009

morlotte

hejsa millepigen.
i mine øjne vil du aldrig blive glemt..
er da ked af at hører de har fundet en ny knude gudskelov for der ikke er kræftceller i den håber du er ok ovenpå efter alt det der er sket i dit mikkels liv..
knuzz charlotte

Anmeld

11. februar 2009

MorCamilla

PiaR skriver:

Så dejligt at høre fra dig.... Og du er bestemt ikke glemt....

Dejligt at høre du/I har det godt.... Uha med den knude men godt den ikke var noget, men forstår godt du vælger at få den væk når man tænker på hvad du allerede har været igennem...

Dejligt det gik godt med indkøringen af Mikkel - store dreng...

Lyder som om du er rigtig glad for dit job... - Skønt

Stort varmt knus fra Pia, som håber du får lidt mere tid til "os" igen

Det var da dejligt at jeg ikke er glemt...

Jeg er kommet ind i en go rytme efterhånden så der skal nok blive tid til jer igen smiler

Vi har det godt, Mikkel og jeg... Kasper er flyttet... Så i vores forhold går tingene ikke så godt... Men tager en dag af gangen og ser hvad der sker... Der er ikke andet for..

Ja jeg er meget glad for mit job... det er rigtig dejligt med lidt "voksen" snak igen efter så mange år hjemme ved Mikkel.. Så jeg brokker mig ikke...

Ja efter min tur med kræften, tager jeg ikke nogle chancer.. Selv om det var et nederlag at blive ramt afdet, så har det ændret mit liv i en positiv retning, jeg ser helt anderledes på nogle ting nu i forhold til hvad jeg gjorde før..

Går du og har det godt ??

Anmeld

11. februar 2009

MorCamilla

fam.4xc skriver:

Du ik glemt og har faktisk været i mine tanker de sidste par dage

Godt at høre at det kører på skinner for jer, men øv med den knude, kan godt forstå du vil ha den fjernet.

Dejligt at høre nyt fra dig....

Jeg er her heller ik så meget mere efter arbejdslivet også er indtruffet herhjemme efter barsel så jeg ved ik om der er sket det store herinde... men tror det ik... JO forresten... vi har købt legekomfur og vask af Anja herinde fra og skal hente det søndag............. ej pjat med mig

ÅHH mange tak for det, det er jeg glad for at høre...

Jeg vil ikke ligefrem sige at det køre på skinner for OS.. Kasper er flyttet men Mikkel og jeg har det godt... Vi tager en dag af gangen og ser hvad der sker.. Der er ikke rigtig andet for.. Mit liv er for kort til andet

Hæ hæ.. Jamen tillykke med legekøkkenet og vasken hehe...

Ja det er lidt hårdt at arbejde igen efter lang tid hjemme.. Meeen vi er jo nogle seje kvinder, så det skal vi nok klare...

"smil til livet og livet smiler igen"

Anmeld

11. februar 2009

MorCamilla

morlotte skriver:

hejsa millepigen.
i mine øjne vil du aldrig blive glemt..
er da ked af at hører de har fundet en ny knude gudskelov for der ikke er kræftceller i den håber du er ok ovenpå efter alt det der er sket i dit mikkels liv..
knuzz charlotte

Det var dejligt at vide søde...

Og velkommen til siden forresten. jeg håber du bliver glad for at være her inde.. men pas på, det er vanedannende... MEGET.. og tager rigtig meget tid... Men dejligt selvskab...

Ja vi har det godt, Mikkel og jeg, efter omstændighederne synes jeg...

Håber også du går og har det godt...

Anmeld

11. februar 2009

fam.4xc

MorCamilla skriver:

ÅHH mange tak for det, det er jeg glad for at høre...

Jeg vil ikke ligefrem sige at det køre på skinner for OS.. Kasper er flyttet men Mikkel og jeg har det godt... Vi tager en dag af gangen og ser hvad der sker.. Der er ikke rigtig andet for.. Mit liv er for kort til andet

Hæ hæ.. Jamen tillykke med legekøkkenet og vasken hehe...

Ja det er lidt hårdt at arbejde igen efter lang tid hjemme.. Meeen vi er jo nogle seje kvinder, så det skal vi nok klare...

"smil til livet og livet smiler igen"

ej det er jeg sgu ked af at høre, så er det sgu da endnu svære at få til at hænge sammen - skulderklap til dig!!!!
I lød ellers altid som et godt par der bakkede op om hinanden - men desværre går det ik altid som præsten.......... men du lyder som om du er ved godt mod

Anmeld

11. februar 2009

MorCamilla

fam.4xc skriver:

ej det er jeg sgu ked af at høre, så er det sgu da endnu svære at få til at hænge sammen - skulderklap til dig!!!!
I lød ellers altid som et godt par der bakkede op om hinanden - men desværre går det ik altid som præsten.......... men du lyder som om du er ved godt mod

Jeg er oz ked af det, men har besluttet mig for at det er der ikke noget at gøre ved, mit liv er for kort til at tude over det... (hvis man kan sige det sådan)
Jeg er ved godt mod - det bliver jeg nød til at være, så ja, sådan er jeg vist bare..

Det gik også rigtig fint mellem os, vi var vel det nogle kalder for det perfekte par, men tja det hele blev vist bare for meget for os.. Så nu tager vi en dag af gangen og ser hvad der sker...

Tak for skulderklappet - det var dejligt og en lille smule tiltrængt...

Anmeld

11. februar 2009

Miamaja

dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.