Hjælp - ud for første gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Isabella_mor

Nessie skriver:

Det skulle slet ikke varmes, derfor det var så smart og praktisk at have med på tur. Vi gemte jo ikke lige på en rygsæk med en mikro i, og behøvede heller ikke at slæbe rundt på varmt vand, det var bare lige at ryste den, på med sutten og så kunne den drikkes

(Ved faktisk ikke om det var nødvendigt at ryste den, men det gør jeg bare automatisk med alt)

hahaha.. leverpostejsmad..

DEN SKAL RYSTES fik lige et sjovt billede i hovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Nessie

isabellamor skriver:

hahaha.. leverpostejsmad..

DEN SKAL RYSTES fik lige et sjovt billede i hovedet

Ha ha ha ha

Altså kun mælk osv. der bliver rystet

Anmeld

6. november 2011

Isabella_mor

Nessie skriver:

Ha ha ha ha

Altså kun mælk osv. der bliver rystet

hahaha... det tænkte jeg nok. men det stod der jo ikke noget om 

Anmeld

6. november 2011

Nessie

isabellamor skriver:

hahaha... det tænkte jeg nok. men det stod der jo ikke noget om 

Nej, skulle jo nok have præciseret det lidt

Anmeld

6. november 2011

annec

Madam Blå skriver:

Endelig kom jeg med i denne kategori

Sagen er den, at lillepigen (som i dag er 8 dage) havde gulsot, og lå i lysbehandling fra natten til torsdag til lørdag morgen. Vi kom endelig hjem i går, efter at hendes tal var blevet rigtig gode.

Sagen er den, at vi skal ud på Skejby i morgen, og have taget en ny blodprøve. Vi skal med bus, og det tager godt 20 min hver vej. Jeg ammer med suttebrik, og supplerer med erstatning, da vi ikke fik amningen op at køre med det samme. Hun var simpelthen så sløv af gulsoten, så hun orkede kun at sutte i max 10 min.

Jeg tør ikke amme hende i offentligheden endnu, da hun er MEGET urolig ved brystet.. Men hvordan har jeg lun MME med til hende? Jeg kan jo desværre ikke være sikker på, at hun sover helt indtil vi er hjemme igen.

Håber på jeres altid gode råd!

Knus fra en helt nybagt mor, der er vildt nervøs for at skulle ud i morgen!

Jeg plejer at koge vandet selvfølgelig, og så når vandet er kølet af til den temp. den nu skal have, hælder jeg det over i en termokande.
Så når han er sulten har jeg termokanden med, hvor vandet er lige den temp. det skal være, hælder det over i flasken, og så pulveret i, rystes og så er den klar. Det tager ingen tid, og så skal man ikke være afhæning af om der er en microovn

Anmeld

6. november 2011

annec

isabellamor skriver:

du kan have pulveret for sig målt op i en lille beholder... vi bruger denne 

og så kommer du kogt vand i en flaske og pakker den godt ind i en stofble og kommer den ned i pusletasken. så den bliver holdt varm.. iløbet af en time til halvanden så er vandet den temperatur det skal have, er det for varmt hav en flaske med med koldt kogt vand så du kan blande det lidt så det får den rigtige temperatur...

er der mikrobølgeovn der hvor du skal hen, så kan du bare nøjes med at have koldt kogt vand i flaskerne og så lune det op til den rette temperatur.. 

Den har jeg ledt så længe efter, hvor kan den købes?

Anmeld

6. november 2011

Isabella_mor

annec skriver:

Den har jeg ledt så længe efter, hvor kan den købes?

jeg har set den i kære børn på vesterbro... 

Anmeld

6. november 2011

annec

isabellamor skriver:

jeg har set den i kære børn på vesterbro... 

Okay tak

Anmeld

6. november 2011

Isabella_mor

annec skriver:

Okay tak

det er mærket Pigeon

Anmeld

6. november 2011

Sofia

Enten varmer du det i en micro, er helt sikker på du kan låne en på skejby. Ellers tager du noget varmt vand med i en termokande, hælder det i en skål, og sætter flasken med det kolde kogte vand deri så det bliver varmet op. Du kan også bede om noget kogt vand ude på Skejby, og blande det med det kolde indtil du har den rette temp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.