Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
camillakrath skriver: Du har ret. Kan heller ikke se noget problem i det når andre gør det. Kun når det er mig selv
Du har ret. Kan heller ikke se noget problem i det når andre gør det. Kun når det er mig selv
du har din dejlige dreng langtid inu forhåbelig 17½år inu hvis ikke længere
så hop du ud i det sjove
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
camillakrath skriver: Min veninde ringede her for nogen timer siden og spurgte om jeg ville være med til en tøseaften. Hun er min bedste veninde og fra mødregruppen. Vi sku så DMA og ha lidt vin og senere på cafe. Mine svigerforældre havde i forvejen spurgt om de ikke skulle tage ham i aften, så jeg kunne få lidt luft efter sygdom i sidste uge. Så takkede egentlig ja - men hold da kæft hvor har jeg dårlig samvittighed nu. Kan jeg godt tillade mig at putte ham derude, og så være mig selv i aften? Hvad havde i gjort?
Min veninde ringede her for nogen timer siden og spurgte om jeg ville være med til en tøseaften.
Hun er min bedste veninde og fra mødregruppen. Vi sku så DMA og ha lidt vin og senere på cafe. Mine svigerforældre havde i forvejen spurgt om de ikke skulle tage ham i aften, så jeg kunne få lidt luft efter sygdom i sidste uge.
Så takkede egentlig ja - men hold da kæft hvor har jeg dårlig samvittighed nu.
Kan jeg godt tillade mig at putte ham derude, og så være mig selv i aften?
Hvad havde i gjort?
jeg synes du skal tag afsted med ro i sindet .. og nyde at du er lidt ude alene .,.
camillakrath skriver: Jeg er bare så bange for at svigte ham. Føler jeg gør det hele tiden. Ej hvor gad jeg godt slippe af med den følelse.
Jeg er bare så bange for at svigte ham. Føler jeg gør det hele tiden. Ej hvor gad jeg godt slippe af med den følelse.
Kender godt følelsen. Men mon ikke han hygger sig hos farmor og farfar? Og han sover jo nok også det meste af tiden så han opdager slet ikke at du er væk
Jeg synes det er op til dig selv at vurdere om dit behov for at komme ud er så stort, for så er du jo en bedre mor i morgen hvis en aften i byen kan give dig overskuddet igen
Min søn bliver 1 år på lørdag og han skal passe ude for første gang her om 3 uger..
Ja for pokker. selvfølgelig kan du tage en aften ude for dig selv. Sin søn har måske også brug for en hygge aften med dine forældre uden dig, og du får mere overskud til ham hvis du tager den aften ude.
AFsted med dig!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128