Kan ikke finde ud af det :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. november 2011

camillakrath

Min veninde ringede her for nogen timer siden og spurgte om jeg ville være med til en tøseaften.

Hun er min bedste veninde og fra mødregruppen. Vi sku så DMA og ha lidt vin og senere på cafe. Mine svigerforældre havde i forvejen spurgt om de ikke skulle tage ham i aften, så jeg kunne få lidt luft efter sygdom i sidste uge.

Så takkede egentlig ja - men hold da kæft hvor har jeg dårlig samvittighed nu.

Kan jeg godt tillade mig at putte ham derude, og så være mig selv i aften?

Hvad havde i gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

B&J

Ja det kan du da, du har også brug for luft jeg syntes du skal nyde det for det er jo kun en lille aften og du har din guldklump langtid inu

Anmeld

5. november 2011

Zeus

camillakrath skriver:

Min veninde ringede her for nogen timer siden og spurgte om jeg ville være med til en tøseaften.

Hun er min bedste veninde og fra mødregruppen. Vi sku så DMA og ha lidt vin og senere på cafe. Mine svigerforældre havde i forvejen spurgt om de ikke skulle tage ham i aften, så jeg kunne få lidt luft efter sygdom i sidste uge.

Så takkede egentlig ja - men hold da kæft hvor har jeg dårlig samvittighed nu.

Kan jeg godt tillade mig at putte ham derude, og så være mig selv i aften?

Hvad havde i gjort?

Jeg havde gjort det

Kan se din søn er 6 mdr, og hvis du er hjemme så du er frisk imorgen tidlig, og han ellers er tryg ved din mor, så kan jeg ikke se noget problem i det

Anmeld

5. november 2011

camillakrath

B&J skriver:

Ja det kan du da, du har også brug for luft jeg syntes du skal nyde det for det er jo kun en lille aften og du har din guldklump langtid inu

Jeg føler mig bare som en dårlig mor. Æv hvor jeg hader den følelse.

Anmeld

5. november 2011

TbCp

Det skal du slet ikke have dårlig samvittighed over! Tag du bare ud og træk vejret lidt

Anmeld

5. november 2011

camillakrath

Zeus skriver:

Jeg havde gjort det

Kan se din søn er 6 mdr, og hvis du er hjemme så du er frisk imorgen tidlig, og han ellers er tryg ved din mor, så kan jeg ikke se noget problem i det

Det er min kærestes mor. Det er det eneste sted hvor han er blevet passet. Men derude er han også blevet passet lige siden fødslen. Så han er rigtig tryg der.

Jeg ved ikke hvorfor jeg er så overbeskyttende lige i tiden

Anmeld

5. november 2011

B&J

camillakrath skriver:

Jeg føler mig bare som en dårlig mor. Æv hvor jeg hader den følelse.

nej det er du slet ikke, det lover jeg dig voksende har også brug for at være alene lidt

Anmeld

5. november 2011

camillakrath

TbCp skriver:

Det skal du slet ikke have dårlig samvittighed over! Tag du bare ud og træk vejret lidt

Jeg er bare så bange for at svigte ham. Føler jeg gør det hele tiden. Ej hvor gad jeg godt slippe af med den følelse.

Anmeld

5. november 2011

camillakrath

B&J skriver:

nej det er du slet ikke, det lover jeg dig voksende har også brug for at være alene lidt

Du har ret. Kan heller ikke se noget problem i det når andre gør det. Kun når det er mig selv

Anmeld

5. november 2011

Zeus

camillakrath skriver:

Det er min kærestes mor. Det er det eneste sted hvor han er blevet passet. Men derude er han også blevet passet lige siden fødslen. Så han er rigtig tryg der.

Jeg ved ikke hvorfor jeg er så overbeskyttende lige i tiden

Aarh, kærestens mor så

Jeg synes du skal hoppe ud i det.. Men du skal selvfølgelig også have det godt med det, og hvis du ved allerede nu, at du kommer til at sidde med dårlig samvittighed hele aftenen, og hænge lidt med mulen, så kan det jo næsten være ligemeget, for så nyder du det jo ikke uanset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.