Hvad laver i oppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2011

grinny

Sucker for love skriver:

Åh gud... det er jo lige om lidt - jeg kan bare ikke sove og regner ikke med at komme til det foreløbigt 

Når de kommer siger du bare NEEEEJ og trækker dynen over hovedet og vender dig om 

Ej.. Da jeg var indlagt var det på en stue med tre andre så kunne slet ikke sove da jeg ikke var vant til deres lyde, hehe.. Så fik slet ikke noget søvn :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Sucker for love

grinny skriver:

Når de kommer siger du bare NEEEEJ og trækker dynen over hovedet og vender dig om 

Ej.. Da jeg var indlagt var det på en stue med tre andre så kunne slet ikke sove da jeg ikke var vant til deres lyde, hehe.. Så fik slet ikke noget søvn :/

Altså den ene af nattevagterne er i hvert fald godt klar over at jeg er vågen hun har lige været inde og spørge om jeg er sulten (OG MON IKKE!! ) men hun sagde at hvis hun kunne så ville hun sørge for at jeg ikke blev vækket alt for tidligt 

Anmeld

5. november 2011

grinny

Sucker for love skriver:

Altså den ene af nattevagterne er i hvert fald godt klar over at jeg er vågen hun har lige været inde og spørge om jeg er sulten (OG MON IKKE!! ) men hun sagde at hvis hun kunne så ville hun sørge for at jeg ikke blev vækket alt for tidligt 

Det er da altid noget, så kan du få lov til at sove lidt længere 

Anmeld

5. november 2011

Sucker for love

grinny skriver:

Det er da altid noget, så kan du få lov til at sove lidt længere 

Ja måske 

jeg synes godt hun må komme med noget mad nu xD

Anmeld

5. november 2011

grinny

Sucker for love skriver:

Ja måske 

jeg synes godt hun må komme med noget mad nu xD

Fik du noget mad?

Anmeld

5. november 2011

Sucker for love

grinny skriver:

Fik du noget mad?

Ja fik lidt yoghurt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.