Hvad laver i oppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. november 2011

Sucker for love

Jep, det giver vel egentlig sig selv hvad jeg vil med denne tråd.Hvad laver i oppe så sent?:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

grinny

Nyder at det er weekend og at jeg ikke skal tidligt op imorgen

Anmeld

5. november 2011

Sucker for love

grinny skriver:

Nyder at det er weekend og at jeg ikke skal tidligt op imorgen

Det lyder godt nok dejligt! 

- jeg frygter virkelig at en eller anden læge kommer og vækker mig imorgen kl. tidligt 

Anmeld

5. november 2011

Leonora

Jeg ammer

Sikke en øv historie du er igennem. Jeg beder til alt er ok og at du snart kan komme hjem igen

Anmeld

5. november 2011

Mum33

lige hjemvendt fra personale arrangement ... fantastiske kollegaer ...  Bliver altid senere end forventet.

Anmeld

5. november 2011

Sucker for love

Leonora skriver:

Jeg ammer

Sikke en øv historie du er igennem. Jeg beder til alt er ok og at du snart kan komme hjem igen

Hvem der bare kunne sidde og gøre det  På den anden side... Phillip er snart et år så det ville nok ikke være helt godt alligevel 

Lige nu er alt Ok, men jeg skal ikke regne med at komme hjem foreløbigt - håber ikke jeg går glip af sønnens første fødselsdag 

Anmeld

5. november 2011

grinny

Sucker for love skriver:

Det lyder godt nok dejligt! 

- jeg frygter virkelig at en eller anden læge kommer og vækker mig imorgen kl. tidligt 

Det gør de sikkert. Sidst jeg var indlagt kom de kl. 6!!!  Det er jo unormalt at stå så tidligt op  for mig altså, hehe

Anmeld

5. november 2011

Leonora

Sucker for love skriver:

Hvem der bare kunne sidde og gøre det  På den anden side... Phillip er snart et år så det ville nok ikke være helt godt alligevel 

Lige nu er alt Ok, men jeg skal ikke regne med at komme hjem foreløbigt - håber ikke jeg går glip af sønnens første fødselsdag 

Jeg håber du omnogle måneder er oppe og amme
Øv hvis du skalvære indlagt længe. Men så er det jo kun for at passe på den lille blob

Jeg håber du kan være hjemme når storebror fylder 1år

Anmeld

5. november 2011

Sucker for love

Leonora skriver:

Jeg håber du omnogle måneder er oppe og amme
Øv hvis du skalvære indlagt længe. Men så er det jo kun for at passe på den lille blob

Jeg håber du kan være hjemme når storebror fylder 1år

Vil i hvert fald rigtig gerne amme den her gang, det kunne jeg jo ikke med storebror da han er født for tidligt. Jeg tror bare ikke jeg kommer til det denne gang heller for de siger at de sætter fødslen igang så snart han er stor nok til at kunne overleve - og hvornår er det så ifølge dem? 

Anmeld

5. november 2011

Sucker for love

grinny skriver:

Det gør de sikkert. Sidst jeg var indlagt kom de kl. 6!!!  Det er jo unormalt at stå så tidligt op  for mig altså, hehe

Åh gud... det er jo lige om lidt - jeg kan bare ikke sove og regner ikke med at komme til det foreløbigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.