Sarah Bizarra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

Muffin

Ej???? Det forstår jeg så ikke lige, det er jo ikke pænt alt det hun har i fjæset?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Pia.

Hvor er hun ulækker... Har I set hendes billeder igennem - der er et hvor hun står med blod og kødstykker på brysterne... Er lige ved at brække mig .... Hun er afskylig... FØJ...

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Hvor er hun ulækker... Har I set hendes billeder igennem - der er et hvor hun står med blod og kødstykker på brysterne... Er lige ved at brække mig .... Hun er afskylig... FØJ...

Lige præcis, jeg bliver mere og mere forarget hver gang jeg ser hendes billeder. Er det mig der er galt på den når jeg tænker, at noget må have gået galt? Ellers gør man da ikke sådan??

Anmeld

4. november 2011

mariamiss6

Jeg kender hende ikke, og har aldrig før hørt om hende, men efter at have set hendes facebook igennem, må jeg sige at jeg synes det er synd hun har maltrakteret sin krop sådan... Jeg har intet imod piercinger og tatoveringer, men jeg synes som hovedregel man skal holde sit ansigt frit, og især ikke smadre det med tatoveringer der fylder hele panden, og forestiller et kæmpe stort grimt 'horror'

Jeg synes heller ikke det hører sig til at skære sig selv i småstykker, men det kan vel sammenlignes med overdreven plastikkirurgi elle rnoget....

Anyways, jeg tror hun har issues, dybtliggende issues, men at hun har indrettet sit liv efter sine issues, så hun har det sikkert fint i det miljø hun befinder sig....

Anmeld

4. november 2011

raca

jaja... der er faktisk ikke en eneste smugle der har foravet mig endnu..

jeg ville ikke havde valgt sådan, men at andre gør kan slet ikke få mig op over halvlunken..

så et jaja og nånå herfra..

Anmeld

5. november 2011

nilletøz

Ved godt hvem hun har... Det var hende der i sin tid lavet min kærestes tungepiercing.....

Men hun har fået lavet meget mere siden den gang...

Anmeld

5. november 2011

Sucker for love

Selvom jeg er vild med tatoveringer og piercinger - så er det der altså lidt for ekstremt for mig.. kom lige til at ligge mærke til at hun har en datter som er startet i skole og kom så til at tænke på hvad de andre forældre har tænkt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.