Sarah Bizarra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.183 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Anonym trådstarter

Ved ikke om det er at udstille hende, men hun kan vist godt lide opmærksomhed, hendes profil på Facebook er åben og hun har været med i Go' morgen Danmark og andre programmer, så tror det ikke...

Vil bare gerne høre jeres mening om hende:

Sarah Bizarra BodyPiercer Mills (søg på Facebook)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Anonym trådstarter

Ingen der har været inde og kigge hende eller er det fordi I ikke kan være ano?? Er desværre ikke plusmedlem, så kan ikke tillade det  

Anmeld

4. november 2011

K&S

Anonym skriver:

Ved ikke om det er at udstille hende, men hun kan vist godt lide opmærksomhed, hendes profil på Facebook er åben og hun har været med i Go' morgen Danmark og andre programmer, så tror det ikke...

Er det hendes udseende, du tænker på?

Hver sin smag

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Hver sin smag

Ja, det er det... Kender også lidt til hendes personlighed og hendes liv, men det kan jeg selvfølgelig ikke udtale mig om...

Anmeld

4. november 2011

Ka+Ma=Be

Kender hende slet ikke  

Anmeld

4. november 2011

Laulund87

Jeg synes det er lidt ærgeligt hun er gået så langt.. På nogle af hendes gamle billeder, hvor hun ikke er så tattoveret i hovedet, er hun mega køn

Men ja hver sin smag og jeg synes det er fint vi er så forskellige

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Hver sin smag

Hun har bl.a. et album hvor hun bliver hængt op i kroge i ryggen, puha... Man kan også se en video på nettet hvor hun får lavet de kæmpe huller under underlæben og i næsen. Det blev vist i fjernsynet... OMG, det blødte og hun fik kødet eller hvad man skal sige, med hjem i en pose til at fryse ned som minde 

Anmeld

4. november 2011

camillakrath

Anonym skriver:

Aner slet ikke hvem det er

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg synes det er lidt ærgeligt hun er gået så langt.. På nogle af hendes gamle billeder, hvor hun ikke er så tattoveret i hovedet, er hun mega køn

Men ja hver sin smag og jeg synes det er fint vi er så forskellige

Ja, lige præcis... Har bare hørt hende fortælle, at hun hellere vil "det der liv" end sin datter og det tager jeg afstand fra. Det sagde hun i et program i tv... 

Anmeld

4. november 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Ja, lige præcis... Har bare hørt hende fortælle, at hun hellere vil "det der liv" end sin datter og det tager jeg afstand fra. Det sagde hun i et program i tv... 

Ej okay det er ikke fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.