ihhh irriterende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

Putomanen

Kay skriver:

tror bare hun er mødt op uden de viste hun kom... sådan wannabe tilfældigt... det kunne hun nemlig godt finde på... det er jo sygt hvad jalousi kan gøre... det er jo farlige de nissepiger...

Nej, hvor kikset. De kan da godt gennemskue hvorfor hun er dukket op. Det lufter langt væk af jalousi.

Måske hun skulle bruge sin energi på at overraske ham med sin helt egen nissepige derhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Kay

th skriver:

nej, drikke aldrig øl kan ikke lide det, men kan li albani julebryg, og så skal der ikke så meget til...

ja det gør jeg også, selvom jeg har en aftale med min kæreste om at han kommer hjem hvis jeg får det værre.

værer?? har du det skidt da??

Anmeld

4. november 2011

Kay

Putomanen skriver:

, hvor kikset. De kan da godt gennemskue hvorfor hun er dukket op. Det lufter langt væk af jalousi.

Måske hun skulle bruge sin energi på at overraske ham med sin helt egen nissepige derhjemme

haha... ja havde eg selv overvejet det med nissepige... men det bliver en anden dag... for jeg ved at når de først er i byen så bliver de ved til i morgen tidligt...

Anmeld

4. november 2011

th

Kay skriver:

værer?? har du det skidt da??

ja, desværre...

har haft ondt i maven de sidste 2 dage-

havde jeg i august også, der troede de det var blindtarmen, så var indlagt i 1 døgn og fik så lov til at komme hjem.

men ville ikke ring til vagtlægen, dag jeg regner med de bare gør det samme igen, så aftalte med min kæreste at han nok skulle komme hjem hvis jeg fik det værre.

Men vores dreng plejer også at sove fra kl. 20.15.... men han vil ikke sove i dag, så synes ikke det er så sjovt nu. så nu ligge vi begge i vores seng og jeg har lavet en flaske til ham.

Anmeld

4. november 2011

lycly

Tja, som du siger, så lægger det jo en dæmper på drengene. Så måske gør hendes tilstedeværelse at de opfører sig ordentligt?? Ej, jeg kan godt forstå det irriterer dig, hvis det er en mandetur, så skal hun da ikke tage med. Forstår da heller ikke hvorfor hun tager med når hun ved I andre piger ikke tager med. Men det må hun jo selv om, sikkert begrænset hvor meget hun hygger sig, så hun bliver nok hjemme næste gang

Anmeld

4. november 2011

Kay

th skriver:

ja, desværre...

har haft ondt i maven de sidste 2 dage-

havde jeg i august også, der troede de det var blindtarmen, så var indlagt i 1 døgn og fik så lov til at komme hjem.

men ville ikke ring til vagtlægen, dag jeg regner med de bare gør det samme igen, så aftalte med min kæreste at han nok skulle komme hjem hvis jeg fik det værre.

Men vores dreng plejer også at sove fra kl. 20.15.... men han vil ikke sove i dag, så synes ikke det er så sjovt nu. så nu ligge vi begge i vores seng og jeg har lavet en flaske til ham.

ej hvor øv

håber snart i begge falder til ro og får sovet

Anmeld

4. november 2011

Kay

LunaLykke skriver:

Tja, som du siger, så lægger det jo en dæmper på drengene. Så måske gør hendes tilstedeværelse at de opfører sig ordentligt?? Ej, jeg kan godt forstå det irriterer dig, hvis det er en mandetur, så skal hun da ikke tage med. Forstår da heller ikke hvorfor hun tager med når hun ved I andre piger ikke tager med. Men det må hun jo selv om, sikkert begrænset hvor meget hun hygger sig, så hun bliver nok hjemme næste gang

det er jo lige netop pointen at i aften er den aften de ikke behøver opføre sig ordentligt... hihi

tror heller i hun har det vildt skægt...

Anmeld

4. november 2011

lycly

Kay skriver:

det er jo lige netop pointen at i aften er den aften de ikke behøver opføre sig ordentligt... hihi

tror heller i hun har det vildt skægt...

Haha det er selvfølgelig rigtig nok !  

Anmeld

4. november 2011

th

Kay skriver:

ej hvor øv

håber snart i begge falder til ro og får sovet

også mig... nu har han spist sin flaske, og jeg har lagt ham ind i hans seng, så håber jeg han snart vil sove...

nu må vi se

Anmeld

4. november 2011

Kay

th skriver:

også mig... nu har han spist sin flaske, og jeg har lagt ham ind i hans seng, så håber jeg han snart vil sove...

nu må vi se

håber jeg han vil... det vil jeg i altfald nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.