ja... kæresten er ude og rydde sne
det er jo J dag...
min kæreste har ikke vildt mange venner at tage i byen med... en gang var de mange der mødtes hvert år til J-dag men flere og flere er faldet fra mest pga. koner/kærester... og sådan er det jo...
jeg kunne aldrig finde på at nægte min kæreste en rigtig drenge tur i byen... så længe det ikke er hver weekend... men det er han heller ikke til så det er ikke et problem...
nå men tilbage til det der irritere mig i dag... de er 4 drenge i byen (hvor en af dem er min kærestes bror)... og drikke julebryg... og han skriver så lidt beskedder til mig som han plejer og jeg går og hygger her hjemme... jeg spørg så om de hygger sig og om det kun blev de 4. han svare "ja vi hygger, ja os fire og xxx" som er min kærestes brors kæreste...
for 3 år siden slog de op efter at havde været sammen i 4-5 år, og for 1 år siden fandt de så sammen igen... (fair nok)
men hvorfor dælen skal hun med??? ikke at jer er jealou... for jeg ved hvor platte og fjollede de drenge er når de er sammen og drikker... men hele meningen var jo at de skulle havde noget mandehørm, som de så sjældent har tid til...
jeg ved hun er pisse jealou og det er sikker derfor hun vil med... og nej det er da ikke rat at ens kæreste er i byen og man ikke ved hvad han laver og at der sikkert er topløs betjæning... men com on... at tage med på en herre tur i byen når hun ved at vi andre piger ikke tager med...
det ligner så lidt min kærestes bror at havde nosser nok til at sige fra...
ihh hvor det irritere mig... jeg ved jo at det lægger en dæmper på drengene når der er piger med i bygen...
er jeg den eneste eller ville i andre også være irriterede???
Anmeld