Hvilken barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

jydeinden

jeg har stemt på den grønne da den grå er lidt kedelig synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Miss Juul

Er nok mest til den grå

Anmeld

4. november 2011

Tona

Camulla skriver:

Hi girls!

Jeg har købt barnevogn og er blevet i tvivl om, om det er den "rette" jeg har købt. Jeg ville helst have den grå, min mand helst den grønne. Jeg fik min vilje... Prisen er den samme og begge vil være på det sorte UniQ stel... 

den første ser godt nok lidt brun-agtig ud på billederne, men det er den altså ikke. Den er militær grøn, med hvid og orange. Noget af den er læder. (Det hvide mener jeg). Den anden er bare helt almindelig og jeg har set rigtig mange med den...

Hvad synes I? Please vote!  

Jeg har stemt grøn.  Jeg syntes egentlig at de begge er rigtig pæne, men den grønne er lidt anderledes end det alle andre har.

Det eneste jeg måske tænker er, at hvis det er en barnevogn til en lille pige skal man måske tænke over om farven grøn matcher så godt til lyserøde stofbleer, dynebetræk osv. Altså jeg mener at den matcher måske bedre til drengefarver? (hvis man altså går op i det med drenge og pige farver. Det gør jeg ikke så meget selv, men kender mange der gør)

Anmeld

4. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har stemt grå fordi jeg ikke er så meget til farver  Er mest til at det hele skal være hvidt og sort  Eller i tilfælde grå

Anmeld

4. november 2011

Camulla

Amandas-mor skriver:

Jeg har stemt grøn.  Jeg syntes egentlig at de begge er rigtig pæne, men den grønne er lidt anderledes end det alle andre har.

Det eneste jeg måske tænker er, at hvis det er en barnevogn til en lille pige skal man måske tænke over om farven grøn matcher så godt til lyserøde stofbleer, dynebetræk osv. Altså jeg mener at den matcher måske bedre til drengefarver? (hvis man altså går op i det med drenge og pige farver. Det gør jeg ikke så meget selv, men kender mange der gør)

Det er en dreng mere vi venter. Ellers havde vi valgt en rød der var, som var super fed! Og mange tak for svar... Ihh, det er lidt svært...

Anmeld

4. november 2011

Tona

Camulla skriver:

Det er en dreng mere vi venter. Ellers havde vi valgt en rød der var, som var super fed! Og mange tak for svar... Ihh, det er lidt svært...

Oki...så ville jeg helt klart vælge den grønne.  Syntes det kan være rart at have noget som er lidt anderledes end det alle andre har

Anmeld

4. november 2011

Camulla

Tak for svar allesammen. Keep 'em commin'...

Kan se at de fleste er til den grønne, da I synes den grå er kedelig? Men tænker om den grå ikke er nemmest at komme af med igen bagefter?? Det er den med sort stel frem for gråt, sagde sælgeren, derfor valgte vi det... Jeg er tvivl om vi skal bytte dem rundt, hvis man kan, men alligevel, skal man ikke gå efter sin første indskydelse? Og den sagde jo grå... for mit vedkommende... Åhh, help, det er svært...

Anmeld

4. november 2011

Camulla

Amandas-mor skriver:

Oki...så ville jeg helt klart vælge den grønne.  Syntes det kan være rart at have noget som er lidt anderledes end det alle andre har

Ja, det har du ret i... Åhh, what to do...? Jeg må snakke med min mand om det i morgen og så evt. tage derud igen...

Anmeld

4. november 2011

come2

Altså hvis det er planen der skal bruges til flere børn evt en pige, så er det nok mest smart at tage den grå som er neutral

men mener stadig den grønne er flottest

Anmeld

4. november 2011

Camulla

come2 skriver:

Altså hvis det er planen der skal bruges til flere børn evt en pige, så er det nok mest smart at tage den grå som er neutral

men mener stadig den grønne er flottest

Ja da, det er selvfølgelig rigtigt... Så tror jeg vi holder os til den grå Vi har dog aftalt at vi ikke skal have flere børn end 2, men man ved jo ikke.  Vil så gerne have en pige også jo... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.