Hvilken barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken barnevogn synes du bedst om?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.194 visninger
25 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Camulla

Hi girls!

Jeg har købt barnevogn og er blevet i tvivl om, om det er den "rette" jeg har købt. Jeg ville helst have den grå, min mand helst den grønne. Jeg fik min vilje... Prisen er den samme og begge vil være på det sorte UniQ stel... 

den første ser godt nok lidt brun-agtig ud på billederne, men det er den altså ikke. Den er militær grøn, med hvid og orange. Noget af den er læder. (Det hvide mener jeg). Den anden er bare helt almindelig og jeg har set rigtig mange med den...

Hvad synes I? Please vote!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

come2

Jeg synes den militær grønne, den anden er kedelig.

Anmeld

4. november 2011

lycly

Jeg synes den grå er super fin  

Anmeld

4. november 2011

Camulla

Åhh nej 50/50... Hvad r nu det??? 

Anmeld

4. november 2011

banditten2011

Uhaa den er svær.. har selv kigget på den første bar i sort med blå stribe..

er selv mest til sort eller hvid

Anmeld

4. november 2011

Camulla

banditten2011 skriver:

Uhaa den er svær.. har selv kigget på den første bar i sort med blå stribe..

er selv mest til sort eller hvid

Ja, den kiggede vi også på, den ville vi også aller helst have haft, men den var 2000 kr. dyrere end disse, da disse er 2011 modeller og den anden 2012 model Og man må jo spare hvor man kan...

Anmeld

4. november 2011

banditten2011

Camulla skriver:

Ja, den kiggede vi også på, den ville vi også aller helst have haft, men den var 2000 kr. dyrere end disse, da disse er 2011 modeller og den anden 2012 model Og man må jo spare hvor man kan...

Jaah det er rigtigt

Så havde jeg nok taget den grå da jeg ikk er til alt det med flere farver den militær grønne og orange hehe

Anmeld

4. november 2011

HeidiØ

Jeg sys den grønne er smartest Er vild med striben! Den grå sys jeg også ser lidt kedelig ud

Anmeld

4. november 2011

Pigent

Camulla skriver:

Hi girls!

Jeg har købt barnevogn og er blevet i tvivl om, om det er den "rette" jeg har købt. Jeg ville helst have den grå, min mand helst den grønne. Jeg fik min vilje... Prisen er den samme og begge vil være på det sorte UniQ stel... 

den første ser godt nok lidt brun-agtig ud på billederne, men det er den altså ikke. Den er militær grøn, med hvid og orange. Noget af den er læder. (Det hvide mener jeg). Den anden er bare helt almindelig og jeg har set rigtig mange med den...

Hvad synes I? Please vote!  

Jeg kan bedst lide den grå 

Anmeld

4. november 2011

Camulla

Bliv ved med at stem og begrund gerne! Jeg har brug for jeres hjælp...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.