VIGTIGT!!! julehygge 26. november!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Det var da altid noget

Ved bare seriøst ikke hvad vi skal gøre...

Ja... 

Jeg er seriøst også helt ude på lars tyndskids marker... Aner bare ikke hvad vi skal gøre... Jo længere væk det bliver, jo flere begynder at melde fra... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Laulund87

Mira0911 skriver:

Ja... 

Jeg er seriøst også helt ude på lars tyndskids marker... Aner bare ikke hvad vi skal gøre... Jo længere væk det bliver, jo flere begynder at melde fra... 

Det tror jeg, desværre, du har ret i

Anmeld

4. november 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Det tror jeg, desværre, du har ret i

Ja øv.. 

Anmeld

4. november 2011

FrkT

Hvad med at udsætte det til fx en dag i januar? Så har folk også god tid til at finde ud af om de stadig kan..... Kan også godt forhøre mig med forsamlingshuset herude, hvis det er, det er kun 10 km fra jo. Men ellers foreslår jeg at udsætte det

Anmeld

4. november 2011

Levi&LilysMor

Det var da noget skidt noget  altså ja som andre foreslår er der jo silkeborg eller kjellerup men der er sikkert også blevet lejet ud flere steder,,,??

Anmeld

4. november 2011

Mira0911

LevisMor skriver:

Det var da noget skidt noget  altså ja som andre foreslår er der jo silkeborg eller kjellerup men der er sikkert også blevet lejet ud flere steder,,,??

Det er jo ret sent efterhånden at finde noget, og samle penge ind til det, og nogen er jo slet ikke på baby hver til at se informationer om dette.... 

Anmeld

4. november 2011

Mira0911

FrkT skriver:

Hvad med at udsætte det til fx en dag i januar? Så har folk også god tid til at finde ud af om de stadig kan..... Kan også godt forhøre mig med forsamlingshuset herude, hvis det er, det er kun 10 km fra jo. Men ellers foreslår jeg at udsætte det

Men som jeg har skrevet til flere i tråden her, det bliver svært at samle penge ind til tiden og folk begynder ligeså stille at melde fra... 

Er også forståeligt.. Det er lige måneden mange som også bruger på at købe julegaver osv osv... mange holder dåb i denne måned også... 

Anmeld

6. november 2011

Nessie

Hvis man slår "forsamlingshus kjellerup" op på google, så dukker der en del frem. Skulle man prøve nogen af dem i stedet for?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.