VIGTIGT!!! julehygge 26. november!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.889 visninger
27 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Mira0911

Hvad f*** gør vi lige!!!!!! 

Forsamlingshuset er lejet ud d. 26 november!!! 

Jeg er helt blank lige nu..... 

Kom hid... Forslag? 

Vi kan ikke være 45 mennesker oppe ved mig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Nettemor

har du proevet i sjoerslev?

der har de jo 2 sale saa kan taenkes den ene er ledig. ellers vinderslev eller inde i kjellerup

Anmeld

4. november 2011

Mira0911

nettemor skriver:

har du proevet i sjoerslev?

der har de jo 2 sale saa kan taenkes den ene er ledig. ellers vinderslev eller inde i kjellerup

Det skulle være i Serup... Og det kan det ikke blive... Der skal også tænkes på dem der er med bus osv... 

Nu er det efterhånden ret sent at leje, og sørge for at få samlet penge ind... 

Anmeld

4. november 2011

Nettemor

Mira0911 skriver:

Det skulle være i Serup... Og det kan det ikke blive... Der skal også tænkes på dem der er med bus osv... 

Nu er det efterhånden ret sent at leje, og sørge for at få samlet penge ind... 

SKAL det vaere i serup?

Anmeld

4. november 2011

Mira0911

nettemor skriver:

SKAL det vaere i serup?

Det var aftalen... Eftersom forsamlingshuset er lejet ud kan det ikke blive her... 

Det skal stadig være sådan at folk kan komme frem og tilbage, dem der er med bus osv... Det skal heller ikke rykkes længere væk, for så hopper folk ligeså stille fra fordi det bliver lidt længere væk.. 

Anmeld

4. november 2011

Nettemor

Mira0911 skriver:

Det var aftalen... Eftersom forsamlingshuset er lejet ud kan det ikke blive her... 

Det skal stadig være sådan at folk kan komme frem og tilbage, dem der er med bus osv... Det skal heller ikke rykkes længere væk, for så hopper folk ligeså stille fra fordi det bliver lidt længere væk.. 

men kjellerup er jo om noget nemmere at komme til hvis det er.. ellers ved jeg ikke lige hvad jeg skal foreslaa. for det er aaaalt for koldt med telt..

Anmeld

4. november 2011

Benjamins'mor

Mira0911 skriver:

Jeg ville nu også sige Kjellerup, der er der både bus til Viborg og Silkeborg. Og sikkert også andre steder jeg ikke lige ved noget om.

Anmeld

4. november 2011

Gaia

Uhha kender desværre ikke området her i midtjylland særlig godt så ved skisme ikke hvor det ellers kunne holdes.. Men nu opper jeg den lige. Op op op  

Anmeld

4. november 2011

Camulla

Jeg bliver desværre nødt til at melde fra, men kan også se, at det evt. ikke bliver til noget alligevel...  Vores budget er bare ikke lige til det i denne måned...

Anmeld

4. november 2011

Heidi lisborg

Hmm de da træls.. :-( hvad Søren gør vi så..?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.