Er det for tidligt at bede om juleønsker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
K&S skriver:

Hehe, jeg får også altid at vide, at jeg er i god tid med både fødselsdags- og juleønsker, invitationer m.m., men jeg hader selv at blive inviteret i sidste øjeblik og vi plejer først at få ønskerne (især fra svigerfamilien) hen omkring starten af december og det synes jeg er for sent

Det samme hører jeg, he he he. Hader også, at blive inviteret i sidste øjeblik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

K&S

MoarHvidovre skriver:

Det samme hører jeg, he he he. Hader også, at blive inviteret i sidste øjeblik.

Hehe, ja og især fordi svigerfamilien forventer at vi kan komme, uanset hvor sent de inviterer "for I ved jo vi har fødselsdag"  Svaret til det har været - "jamen det ved I jo også, så hvorfor ikke bare invitere i ordentlig tid"

Anmeld

4. november 2011

K&S

Mor til 2, snart 3 skriver:

er også dejligt.. men ANER simpelthen ikke hvad jeg skal give min mand..

Nå ja, den har jeg også "købt" - vi har nemlig besluttet ikke at give hinanden julegave i år fordi økonomien er lidt stram - meeeeen jeg skal selvfølgelig finde en lille ting til farmand fra Anton

Anmeld

4. november 2011

Sabina

Nej  sleeeeeeeeeeeet ikke .

Jeg gav allerede familien vores ønsker i slutningen af oktober måned:-)Og bedste samtidigt om deres, og de synes som jeg at det er dejligt at være i god tid :-)

Så jeg synes bestemt ikke at det er for tidligt. Der er intet værre end at være ude og købe gaver i sidste øjeblik som 'resten' af danmarks befolkning .. :-)

Anmeld

4. november 2011

grøn · ært

K&S skriver:

En kvinde efter mit hoved

Haha :-D 

Anmeld

4. november 2011

Isabella_mor

jeg er igang med villads' ønskeseddel. men det bliver bare sådan en så jeg selv kan huske hvad det er han mangler. og så hvis folk spørger så kan de få nogle af tingene som ønsker.. 

laver ikke en til os selv.. 

Anmeld

4. november 2011

Silas&Mille

Synes ikke du er tidligt på den. Jeg kan selv godt lide at være i god tid med julegaverne, for så virker December knap så dyr

Anmeld

4. november 2011

twinboys

næææææhhhh det er det da ikke... 

Anmeld

4. november 2011

oerbaek

jeg har svaret JA men det er af den simple grund at jeg har fødselsdag midt i november og kan derfor ikke komme med julegave ønsker før derefter  

Men min familie er da begyndt at spørge efter hvad mine børn ønsker dig og det syns jeg da ikke er for  tidligt  

Anmeld

4. november 2011

Simon's moar <3

oerbaek skriver:

jeg har svaret JA men det er af den simple grund at jeg har fødselsdag midt i november og kan derfor ikke komme med julegave ønsker før derefter  

Men min familie er da begyndt at spørge efter hvad mine børn ønsker dig og det syns jeg da ikke er for  tidligt  

Ligesom mig !

Jeg giver en laaaaaaang ønskeseddel til fødselsdag, og så får folk af vide, at det jeg ikke får til min fødselsdag, det ønsker jeg mig i julegave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.