Er det for tidligt at bede om juleønsker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det for tidligt at bede om juleønsker fra familien?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.182 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. november 2011

K&S

Jeg sad i går aftes og "lagde sidste hånd" på vores ønskesedler til jul, så de er helt klar  men da jeg så ville sende ønskerne afsted til familien og samtidig spørge om deres ønsker, så siger manden lige pludselig:

"Ej, du er godt nok tidlig på den, vi er jo kun lige gået ind i november måned"...!

Er det mig, der er for tidligt på den? Der er jo ikke lang tid til jul  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har også lavet ønskelister, så det synes jeg ikke er for tidligt. Jeg har selv bedt fra familien og de synes faktisk, at jeg var lidt "tosset"

Anmeld

4. november 2011

grøn · ært

Det synes jeg overhovedet ikke. Min mor ville gerne have juleønsker i oktober :p Så havde hun nemlig masser af tid til at planlægge og finde det rigtige :-)

Anmeld

4. november 2011

K&S

MoarHvidovre skriver:

Jeg har også lavet ønskelister, så det synes jeg ikke er for tidligt. Jeg har selv bedt fra familien og de synes faktisk, at jeg var lidt "tosset"

Hehe, jeg får også altid at vide, at jeg er i god tid med både fødselsdags- og juleønsker, invitationer m.m., men jeg hader selv at blive inviteret i sidste øjeblik og vi plejer først at få ønskerne (især fra svigerfamilien) hen omkring starten af december og det synes jeg er for sent

Anmeld

4. november 2011

K&S

grøn · ært skriver:

Det synes jeg overhovedet ikke. Min mor ville gerne have juleønsker i oktober :p Så havde hun nemlig masser af tid til at planlægge og finde det rigtige :-)

En kvinde efter mit hoved

Anmeld

4. november 2011

serinasmor

nej ikke hvis det vil gøre det lettere og mindre stressende for dig ..

min svigermor har spurgt om ønskesedler siden august .. hun fik dem omkring 1. oktober .. så har vi endda været søde i år .. hun plejer få dem 1 november og ikke før .. kæresten spurgte om vi skulle sende den til mine forældre ved samme lejlighed ... kunne ikke lade være med at grine af ham .. min mor ville få stress hvis hun fik juleønsker fra os i oktober .. desuden ville de forsvinde på mystisk vis og hun ville skulle have dem igen omkring 1. december ..

jeg vil sige .. jeg har ALDRIG før været udsat for at skulle finde på juleønsker lige efter min fødselsdag i august .. det er altså ikke nemt .. men nu hvor vi er gået ind i november ville jeg sllet ikke synes det er så mærkeligt med juleønsker .. butikkerne er jo begyndt at pynte

Anmeld

4. november 2011

TaAsJu

Syntes jeg slet ikke.. Langt fra.. Men det kommer også fra damen der kun mangler manden og svigermor og svigerfar

Anmeld

4. november 2011

K&S

serinasmor skriver:

nej ikke hvis det vil gøre det lettere og mindre stressende for dig ..

min svigermor har spurgt om ønskesedler siden august .. hun fik dem omkring 1. oktober .. så har vi endda været søde i år .. hun plejer få dem 1 november og ikke før .. kæresten spurgte om vi skulle sende den til mine forældre ved samme lejlighed ... kunne ikke lade være med at grine af ham .. min mor ville få stress hvis hun fik juleønsker fra os i oktober .. desuden ville de forsvinde på mystisk vis og hun ville skulle have dem igen omkring 1. december ..

jeg vil sige .. jeg har ALDRIG før været udsat for at skulle finde på juleønsker lige efter min fødselsdag i august .. det er altså ikke nemt .. men nu hvor vi er gået ind i november ville jeg sllet ikke synes det er så mærkeligt med juleønsker .. butikkerne er jo begyndt at pynte

Lige præcis - der er jo jul allevegne

Og jeg hader at være ude i sidste øjeblik sammen med halvdelen af DK´s befolkning, jeg får streeeeeeessssss....!

Jeg har faktisk også haft ønskerne klar det meste af et par måneder, de er bare lige blevet rettet til og sat fint op

Anmeld

4. november 2011

K&S

Mor til 2, snart 3 skriver:

Syntes jeg slet ikke.. Langt fra.. Men det kommer også fra damen der kun mangler manden og svigermor og svigerfar

Gid det var mig  den eneste gave, jeg har købt, er et køkken til Anton (fra min farmor og farfar = olderne)

Anmeld

4. november 2011

TaAsJu

K&S skriver:

Gid det var mig  den eneste gave, jeg har købt, er et køkken til Anton (fra min farmor og farfar = olderne)

er også dejligt.. men ANER simpelthen ikke hvad jeg skal give min mand..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.