Jer der bor i 2værelses med mand og barn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

lilledittemor

Min kæreste og jeg bor på 49kvm og har dårligt plads til os selv vi venter en lille datter i december. Vi har lavet puslehjørne i soveværelset og hun har fået en fløj i mit skab, til hendes tøj. I starten skal hun sove med os i sengen, men når hun bliver lidt større må vi rykke vores seng, så der bliver plads til en tremmeseng i stuen bliver der lavet legekasser hvor hun kan have sine ting i. De behøver jo ikke så meget plads - og vi skal bo her i hvert fald det første år af hendes liv, da vi sparer sammen til bryllup tillykke med graviditeten! kan desværre ikke sætte billeder ind, da jeg skriver fra min iPhone.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Ka+Ma=Be

Monica P skriver:

Hejsa vi bor også i en 2 værelses 60 km2, imens lille johanne er helt lille kan vi sagtens være her :-) Men husk på en baby kræver ikke alverden man dens ting fylder meget :-)

Held og lykke :-)

Monica

PRÆCIS!  Man glemmer lige alt det der følger med sådan en lille en

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Ja, så kan det godt lyde lidt trængt  Jeg havde i hvert fald virkelig undervurderet hvor meget en lille baby (alt inkl) fylder  

Bor i til leje eller eje? Vores er en andel og også grunden til, at vi lige tygger på den. Boede vi til leje var vi flyttet promte!

Vi bor til leje i en andelsbolig ! og vi står skrevet op til lejlighed der er større, men vi står som nummer chok på listen

Anmeld

4. november 2011

Sakris

Jeg ville nok enten bare have en puslepude og et sammenklappeligt  badekar stående i bruse-nichen. Og ellers have et væghængt puslebord der kan slås ud. Også ville jeg nok putte tremmeseng i stuen. Men de små pus kan jo sagtens sove i liften det første stykke tid. Min datter sov i den til hun var 6 måneder. Den stod enten i midten af vores seng, eller i en vugge helt op til min side af seng!

Anmeld

4. november 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

uha, hvis der bare var plads til puslebord og tremmeseng i soveværelset havde alt jo været fint, men der kan faktisk kun stå en dobbelt seng.

I kan jo købe et væghængt puslebord - sådan et har vi det er sgu smart.

Anmeld

4. november 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Ja vi har overvejet at flytte, men det er bar enormt svært for vi står skrevet op til både 3 og 4 værelses, og vi står bare som nummer krig på listen.. og vi vil helst ikke leje privat selvom det måske bliver det som er den eneste mulighed..

Har i husket at oplyse, at i bliver 3? Når man er gravid, må man gerne skrive sig op som værende 3. Det satte i hvert fald lidt skub i vores tilbud af større lejligheder.

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Har i husket at oplyse, at i bliver 3? Når man er gravid, må man gerne skrive sig op som værende 3. Det satte i hvert fald lidt skub i vores tilbud af større lejligheder.

nej ikke endnu, ville gerne lige lidt længere hen end det jeg er

Anmeld

4. november 2011

Ellie79

hej

vi boede med den første i en lejlighed på 49 kvm i 2 år. Det var da lidt klemt, men vi elskede vores lejlighed i midten af aarhus. Da hun blev 2 år besluttede vi at hun skulle ud af soveværelset og vi fik en lejlighed på 100 kvm. her bor vi nu med to børn. I den gamle lejlighed  havde vi legehjørne der hvor sofabordet burde stå så intet sofabord. puslebord og tremmeseng havde vi i soveværelset. bad fik hun i køkkenet og barnevognen stod på terresse. Jeg havde også plads til mødregruppen på 6 voksne + babyer, så hvor der er hjerterum er der husrum 

Anmeld

4. november 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

nej ikke endnu, ville gerne lige lidt længere hen end det jeg er

Forståeligt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.