Anonym skriver:
Hej piger
Jeg og min kæreste er lige blevet gravide
!
og nu kommer jeg så til at tænke på at vores lejlighed er meget lille i forhold til at skulle udvide familien, det ville sikkert godt kunne lade sig gøre det første stykke tid. men så heller ikke mere, tror jeg?
vi bor på i alt 44kvadrat meter, med en lille stue, meget lille værelse, og kæmpe altan som er lukket. og så et lille køkken og badeværelse med lille badekar. og det er det, det lyder af enormt meget, men vi har knap nok plads til os selv
!
så ville høre hvordan jer der bor i 2 værelses kan klare den ?? kvadratmeter mæssigt har det jo meget at sige.
har overvejet at lave baby værelse i stuen i et af hjørnerne.. men alligevel kunne jeg os godt overveje at lave hele vores soveværelse til den lilles. men åh kan ikke finde ud af det!
håber på at kunne få lidt inspiration, gerne med billeder omkring hvordan i har indrettet jer..
Jeg tror, at det er meget op til den enkelte, og måden jeres lejlighed er indrettet 
Vi bor i en toværelses på 61 kvm og jeg synes det er MEGET trængt. Min dreng er kun 2 måneder gammel og vi overvejer at flytte hurtigere end vi havde regnet med. 
Vi har en rimelig stor stue og et soveværelse med plads til puslebord og tremmeseng, men personligt har jeg bare SÅ meget brug for et børneværelse.
Jeg tror dog, at der er mange der klarer det fint
Igen, det er nok op til ens temperament.

Anmeld