Jer der bor i 2værelses med mand og barn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg og min kæreste er lige blevet gravide !
og nu kommer jeg så til at tænke på at vores lejlighed er meget lille i forhold til at skulle udvide familien, det ville sikkert godt kunne lade sig gøre det første stykke tid. men så heller ikke mere, tror jeg?

vi bor på i alt 44kvadrat meter, med en lille stue, meget lille værelse, og kæmpe altan som er lukket. og så et lille køkken og badeværelse med lille badekar. og det er det, det lyder af enormt meget, men vi har knap nok plads til os selv !

så ville høre hvordan jer der bor i 2 værelses kan klare den ?? kvadratmeter mæssigt har det jo meget at sige.

har overvejet at lave baby værelse i stuen i et af hjørnerne.. men alligevel kunne jeg os godt overveje at lave hele vores soveværelse til den lilles. men åh kan ikke finde ud af det!

håber på at kunne få lidt inspiration, gerne med billeder omkring hvordan i har indrettet jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg og min kæreste er lige blevet gravide !
og nu kommer jeg så til at tænke på at vores lejlighed er meget lille i forhold til at skulle udvide familien, det ville sikkert godt kunne lade sig gøre det første stykke tid. men så heller ikke mere, tror jeg?

vi bor på i alt 44kvadrat meter, med en lille stue, meget lille værelse, og kæmpe altan som er lukket. og så et lille køkken og badeværelse med lille badekar. og det er det, det lyder af enormt meget, men vi har knap nok plads til os selv !

så ville høre hvordan jer der bor i 2 værelses kan klare den ?? kvadratmeter mæssigt har det jo meget at sige.

har overvejet at lave baby værelse i stuen i et af hjørnerne.. men alligevel kunne jeg os godt overveje at lave hele vores soveværelse til den lilles. men åh kan ikke finde ud af det!

håber på at kunne få lidt inspiration, gerne med billeder omkring hvordan i har indrettet jer..

Jeg tror, at det er meget op til den enkelte, og måden jeres lejlighed er indrettet

Vi bor i en toværelses på 61 kvm og jeg synes det er MEGET trængt. Min dreng er kun 2 måneder gammel og vi overvejer at flytte hurtigere end vi havde regnet med. 

Vi har en rimelig stor stue og et soveværelse med plads til puslebord og tremmeseng, men personligt har jeg bare SÅ meget brug for et børneværelse.

Jeg tror dog, at der er mange der klarer det fint Igen, det er nok op til ens temperament.

Anmeld

4. november 2011

Isabella_mor

vi har droppet at have et soveværelse-.. der er børneværelse nu og vores tøj i skabene..

så sover vi i sengen i stuen (som med tiden gerne skulle skiftes ud med en sovesofa) og det er ganske fint) indtil videre... drømmer dog om en 3 værelses. gerne er 4 værelses, eller et lille hus... 

men indtil da, må vi leve sådan her. og det er også ganske i orden..

Anmeld

4. november 2011

Ka+Ma=Be

Hov! Og STORT tillykke med spiren!  

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Jeg tror, at det er meget op til den enkelte, og måden jeres lejlighed er indrettet

Vi bor i en toværelses på 61 kvm og jeg synes det er MEGET trængt. Min dreng er kun 2 måneder gammel og vi overvejer at flytte hurtigere end vi havde regnet med. 

Vi har en rimelig stor stue og et soveværelse med plads til puslebord og tremmeseng, men personligt har jeg bare SÅ meget brug for et børneværelse.

Jeg tror dog, at der er mange der klarer det fint Igen, det er nok op til ens temperament.

uha, hvis der bare var plads til puslebord og tremmeseng i soveværelset havde alt jo været fint, men der kan faktisk kun stå en dobbelt seng.

Anmeld

4. november 2011

Sakris

Puha, ja det er godt nok ikke meget plads. Hvis jeg var dig, ville jeg tage i IKEA, og se hvordan de løser indretningen af små lejligheder. For det lyder meget vanskeligt. Vi bor i en lejlighed med 1 værelse og 1 dobbeltstue. Lige imens vores datter er lille passer det rigtig godt. Har I overvejet at flytte?

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Katte87 skriver:

Hov! Og STORT tillykke med spiren!  

ihihi tak <3

Anmeld

4. november 2011

Troldemommi

Hejsa vi bor også i en 2 værelses 60 km2, imens lille johanne er helt lille kan vi sagtens være her :-) Men husk på en baby kræver ikke alverden man dens ting fylder meget :-)

Held og lykke :-)

Monica

Anmeld

4. november 2011

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

uha, hvis der bare var plads til puslebord og tremmeseng i soveværelset havde alt jo været fint, men der kan faktisk kun stå en dobbelt seng.

Ja, så kan det godt lyde lidt trængt  Jeg havde i hvert fald virkelig undervurderet hvor meget en lille baby (alt inkl) fylder  

Bor i til leje eller eje? Vores er en andel og også grunden til, at vi lige tygger på den. Boede vi til leje var vi flyttet promte!

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Sakris skriver:

Puha, ja det er godt nok ikke meget plads. Hvis jeg var dig, ville jeg tage i IKEA, og se hvordan de løser indretningen af små lejligheder. For det lyder meget vanskeligt. Vi bor i en lejlighed med 1 værelse og 1 dobbeltstue. Lige imens vores datter er lille passer det rigtig godt. Har I overvejet at flytte?

Ja vi har overvejet at flytte, men det er bar enormt svært for vi står skrevet op til både 3 og 4 værelses, og vi står bare som nummer krig på listen.. og vi vil helst ikke leje privat selvom det måske bliver det som er den eneste mulighed..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.