Vil ikke ha' flaske!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

MalleNørgaard

Hej.... jeg kender det. Man er ved at rykke håret af sig selv i frustration fordi bebs ikke gider flaske og man bare vil have en PAUSE så var det jeg læste mig frem til at bebs sutter med en peristaltisk bevægelse ved brystet - og nu ville det jo så være oplagt at finde en sutteflaske hvor bebs sutter sådan.... og svaret var PIGEON WIDE-NECK PP flaske man kan købe bl.a i Babysam..........

Jeg kan klart anbefale den og det gav min en skøn tur i biografen med min mand, mens mormor passede bebs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

MariaJulie

MalleNørgaard skriver:

Hej.... jeg kender det. Man er ved at rykke håret af sig selv i frustration fordi bebs ikke gider flaske og man bare vil have en PAUSE så var det jeg læste mig frem til at bebs sutter med en peristaltisk bevægelse ved brystet - og nu ville det jo så være oplagt at finde en sutteflaske hvor bebs sutter sådan.... og svaret var PIGEON WIDE-NECK PP flaske man kan købe bl.a i Babysam..........

Jeg kan klart anbefale den og det gav min en skøn tur i biografen med min mand, mens mormor passede bebs

tog dit barn bare den flakse med det samme?

det er da værd at prøve!!

nu har jeg prøvet med 4 forskellige flakser, og givet ham sukkervand i den, i håb om den ville være lidt mere spændende. men næ nej! han bider lidt i den så der kommer lidt ud og synes det smager dejligt! men han gider sgu ikke sutte på den  

Anmeld

8. december 2011

MalleNørgaard

ja hun tog den efter lige at have lavet små forsøg på at se den nye "fidus" an .... gav hende lige efter en god middagslur så hun var frisk og sulten - wow hvor det lettede.

Selvom man elesker sin bebs så er det altså dejligt med en enkelt friaften - og det bliver man ikke en dårlig mor af ,men en gladere mor

Så jeg takker Pigeon for deres gode flaske !!!! de har forresten også de bedste ammeindlæg

Anmeld

8. december 2011

oerbaek

MalleNørgaard skriver:

jeg vil altså godt lige sige tak for dit gode råd med den flaske fra pigeon, min dreng er 8 mdr og han har NÆGTET at tage både sut og flaske, men da vi skulle til julefrokost i lærdags og han skulle passes ude MED overnatning var det vigtigt for mig at vide at han ville tage en flaske og sørme om han ikke bare sluprede i sig første gang han fik den fra pigeon. så TUSIND tak for hjælpen  

Anmeld

2. januar 2012

MalleNørgaard

Hvor er jeg glad for at PIGEON flasken bragt lykke - dejligt mit råd kunne hjælpe dig....

Så forresten i TV at den søde isbjørn SIKU spiser af en PIGEON flaske - det er da herligt at den kan sutte og spise sig stor på netop denne flaske

http://www.bt.dk/danmark/nu-er-danmarks-nye-isbjoerne-unge-et-kaempe-hit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.