Begravelse- tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

serinasmor

Anonym skriver:

Okay mange tak for dit svar, det var egentlig også mest fordi jeg ikke har nogle helt sorte fladesko, så var i tvivl om det kunne gå med gråt i skoene.

lidt gråt er helt tilladt

"reglen" er mere myntet på at du ikke dukker op i en spraglet og storblomstret sommerkjole

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Først vil jeg kondolere. Tabet af et nært familemedlem eller ven altid stort

tak for din søde tanke

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

lidt gråt er helt tilladt

"reglen" er mere myntet på at du ikke dukker op i en spraglet og storblomstret sommerkjole

okay, det havde jeg så heller ikke overvejet at tage på må jeg nok indrømme

Anmeld

4. november 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

tak for din søde tanke

Det er da så lidt. Jeg har lige tilføjet i mit tidligere svar for den fik ikke det sidste med ;-)

Anmeld

4. november 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Hej

skriver anonymt, da jeg ikke overskue at alle skal skrive til mig hvad der er sket osv, har bare brug for et svar.

Jeg skal til begravelse og det er min svoger som er død (dvs. jeg bliver anset for at være meget nær til ham i deres familie) så er mit spørgsmål er dette tøj upassende at tage på:

sort top uden noget på

tynd sort strik cardigan

sort højtaljet nederdel som har været en del af en "kvindehabit" så den er ret formel.

sorte leggings

sorte stilletter/ballariner i sort og grå.

Hvad synes i ?

det lyder da som et fint outfit til en begravelse.. 

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Først vil jeg kondolere. Tabet af et nært familemedlem eller ven altid stort. Bare det at du har lagt så mange tanker bag det siger meget om dig. Da min mor døde kom folk i det de havde det bedst i og det var det vigtigste. De kom og støttede os i en svær tid. Og du kan sagtens tá det på du har planlagt. Jeg sender dig en masse tanker

Du har fulstændig ret, det vigtigeste er at man har det godt i det og bliver støttet. Okay det lyder til du er enig med de andre, så det tager jeg på.

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

det lyder da som et fint outfit til en begravelse.. 

Okay tak

Anmeld

4. november 2011

delimus

Anonym skriver:

Hej

skriver anonymt, da jeg ikke overskue at alle skal skrive til mig hvad der er sket osv, har bare brug for et svar.

Jeg skal til begravelse og det er min svoger som er død (dvs. jeg bliver anset for at være meget nær til ham i deres familie) så er mit spørgsmål er dette tøj upassende at tage på:

sort top uden noget på

tynd sort strik cardigan

sort højtaljet nederdel som har været en del af en "kvindehabit" så den er ret formel.

sorte leggings

sorte stilletter/ballariner i sort og grå.

Hvad synes i ?

Det kan du sagtens gøre vil jeg mene.
Skulle jeg lige sige noget, så hold dig til ballerinaerne. Der er bare så meget grus rundt om på kirkegårde, at flade sko bare er det bedste!
Har været til lidt for mange begravelser, så jeg ved hvad jeg snakker om  

Og så vil jeg gerne kondolere over jeres tab.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.