Begravelse- tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Anonym trådstarter

Hej

skriver anonymt, da jeg ikke overskue at alle skal skrive til mig hvad der er sket osv, har bare brug for et svar.

Jeg skal til begravelse og det er min svoger som er død (dvs. jeg bliver anset for at være meget nær til ham i deres familie) så er mit spørgsmål er dette tøj upassende at tage på:

sort top uden noget på

tynd sort strik cardigan

sort højtaljet nederdel som har været en del af en "kvindehabit" så den er ret formel.

sorte leggings

sorte stilletter/ballariner i sort og grå.

Hvad synes i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

serinasmor

Hej

skriver anonymt, da jeg ikke overskue at alle skal skrive til mig hvad der er sket osv, har bare brug for et svar.

Jeg skal til begravelse og det er min svoger som er død (dvs. jeg bliver anset for at være meget nær til ham i deres familie) så er mit spørgsmål er dette tøj upassende at tage på:

sort top uden noget på

tynd sort strik cardigan

sort højtaljet nederdel som har været en del af en "kvindehabit" så den er ret formel.

sorte leggings

sorte stilletter/ballariner i sort og grå.

Hvad synes i ?

så længe toppen ikke er nedringet til navlen så ja

Det kan du sagtens være bekendt

forresten vil jeg ikke anbefale stilletter .. en begravelse er altid helt vildt tyst og stilletter larmer helt enormt meget på et kirkegulv ... men det kommer også an påå hvordan du har det med det

Anmeld

4. november 2011

1977

Profilbillede for 1977

Det gør du bare

Anmeld

4. november 2011

lillemusen10

Jeg kondulerer

Jeg synes helt sikkert sagtens du kan have det nævnte tøj på til begravelsen. Det lyder stilrent og passende til en sådan lejlighed.

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

så længe toppen ikke er nedringet til navlen så ja

Det kan du sagtens være bekendt

forresten vil jeg ikke anbefale stilletter .. en begravelse er altid helt vildt tyst og stilletter larmer helt enormt meget på et kirkegulv ... men det kommer også an påå hvordan du har det med det

Okay mange tak for dit svar, det var egentlig også mest fordi jeg ikke har nogle helt sorte fladesko, så var i tvivl om det kunne gå med gråt i skoene.

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Det gør du bare

Okay tak for dit svar

Anmeld

4. november 2011

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Okay mange tak for dit svar, det var egentlig også mest fordi jeg ikke har nogle helt sorte fladesko, så var i tvivl om det kunne gå med gråt i skoene.

Du behøver ikke være 100% sort.

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

lillemusen10 skriver:

Jeg kondulerer

Jeg synes helt sikkert sagtens du kan have det nævnte tøj på til begravelsen. Det lyder stilrent og passende til en sådan lejlighed.

Tak for din søde tanke. Det er ret svært at vænne sig til tanken om at ens 20 årige svoger nu er væk. 

Så tager jeg det på, det lyder til i er enige om det er okay at tage på.

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Du behøver ikke være 100% sort.

Det var jeg lidt i tvivl om, hvor vidt det bare skulle være mørkt eller om det skulle være sort, men tager dem bare på. Der er nok ikke nogle der tænker over det den dag når det bare er sko. Har bare ikke lyst til at fornærme nogle, hvis man ikke må.

Anmeld

4. november 2011

Mutti2B

Først vil jeg kondolere. Tabet af et nært familemedlem eller ven altid stort. Bare det at du har lagt så mange tanker bag det siger meget om dig. Da min mor døde kom folk i det de havde det bedst i og det var det vigtigste. De kom og støttede os i en svær tid. Og du kan sagtens tá det på du har planlagt. Jeg sender dig en masse tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.