Toffi skriver:
Lige præcis det, er jo en svær debat. For selvfølgelig må de selv bestemme hvad de vil gøre med deres liv. Og det er den primære grund til at jeg går ind for at det er mændende der bliver kriminaliseret. Og ja hvis de skulle blive det, ødelægger det forretningen for de kvinder der nu engang selv har valgt det.
Men jeg kan bare ikke forstå at det kan være tilladt at handle med menneske kroppe på den måde. Jeg kan ikke forstå at der er nogle der vil købe et andet menneske, bare for at få udløsning. Jeg mener ikke det er værdigt at kvinden bliver en handelsvare på linie med en bil.
Der er jo ikke følelser når de knalder, så hvorfor bruger mændende ikke bare højre hånd? (Eller venstre).
Jeg får sådan en lyst til at ryste de her piger og sige at de er så meget mere værd end at være lolita for mænd, der finder det okay at købe piger.
Og nej, jeg kender intet til miljøet, andet end hvad man kan læse om eller se i tv.
Lykkelig, ikke lykkelig, det går jeg ikke så meget op i. Men værdighed er nok lidt min kæphest.
Jeg ved ikke om du fik noget som helst ud af mit svar, men jeg prøver at forklare det så godt jeg kan 
Kan godt forstå dig og er til dels enig, jeg er bare for... Hvis man gør det mere "lovligt" så tror jeg heller ikke at folk ville gemme sig i skyggerne og heller ikke rode sig ud i alle mulige andre ting... Man bør have et godt sted at arbejde, ligemeget HVOR man arbejder og ligemeget med hvad man så end arbejder med