Muhmi skriver:
Åååh sikke et dejligt spørgsmål...
Jeg kunne sagtens forestille mig at en masse af disse piger er kommet i kontakt med "det dårlige slæng" da de var yngre og derfor har valgt en sti der har ført til prostitution og stoffer... Men personligt mener jeg at mange af de piger selv har valgt at tjene deres penge som de gør og at de nyder deres fag ligeså meget (måske lidt mere) som alle os andre der har fundet den rette sti for os...
Om jeg synes det er i orden?
Ja helt klart, mange af os andre har også dårlige arbejdsgivere som vi prøver at komme fra på den ene eller den anden måde... Man skal vel bare lave en prostitutions-fagforegning! Ej, den var bare for sjov.......
Men altså man kunne godt gøre flere tiltag for at beskytte den gadegående luder (Ja, sorry men prostituteret er sku for langt at skrive så mange gange og jeg mener intet ondt ved ordet luder, bare nemmere at skrive) Men om der var nogle der ville tage ind og sige "Min arbejdsgiver er en lort, han slår mig, får mig til at tage extasy og bolle uden kondom"..... Det tror jeg ikke..... Ganske enkelt fordi nogle af dem synes faktisk det er pinligt nok i sig selv at være derude... Men jeg er sikker på at nogle selv har valgt, ikke har en bagmand og elsker deres velbetalte job.... 
Mht. massagesteder og sådan... De har det jo som blommen i et æg... Gode arbejdstider, for det meste dejligt arbejde (Ja excuuuse me, men jeg ville sku gerne bolle hele dagen hvis jeg havde tid til det og det var med mænd jeg selv valgte til og fra hehehehe, "Johnny Depp, det er din tuuur...."
) andre piger til at passe på dem i tilfælde af at der er en dum kunde og så skal de ikke stå ude i kulden om vinteren...
Nej altså lad os åbne flere massagesteder og få alle luderne ind fra gaderne, ikke fordi jeg ikke vil se på dem, men fordi det skal gøres mere acceptabelt at man har lyst til at være luder og hvis det er det arbejde man vælger, ved du hvad, så skal man sku også have nogle gode arbejdeforhold.... 
Det blev måske en kende spasmageragtigt det her... Men ja... Sådan er det bare, læs eller lad være, det var min mening...