Hvornår er det okay ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

*Louise*

Nicklas var 5 uger... Ham var jeg alene med, og havde hele graviditeten siddet hjemme og hygget mig alene som gravid, så da han var 5 uger trængte jeg til at komme lidt ud og tog med to veninder til Rock i Holstebro.....

Mathias var 5 mdr da han blev passet første gang...

Nikoline er 3 mdr (idag faktisk) Og hun skal passes for første gang ude imorgen. JEG SKAL TIL DANICH MUCIK AWARDS........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

JJH

gravid20 skriver:

Mine forældre og andre er jo også begyndt at glæde sig til det lille nye liv kommer til verdenen. og der er så megen snak om at de forskellige menesker glæder sig til at skullen passe hende.. jeg tror ikke jeg kan give hende fra mig i længere tid a gangen de første mange måneder  

men jeg er så bange for at sige til dem at der ikke bliver noget med pasning det første lange stykke tid, det har jo ikke noget at gøre med at jeg ikke stoler på dem .. men vil jo også gerne selv være lidt sammen med min lille nye baby .. føler bare dem jeg har sagt det til tager det meget personligt det jo ikke meningen.. men ved simpelthen ikke hvordan jeg skal sige det uden at de tager det negativt til sig .. 

nogen med erfaringer indenfor det her ?? 
hvornår blev jeres barn passet første gang uden du var tilstede ?  

Je har desværre ingen erfaringer med det, da vi venter den første, men oplever det samme, utrolig mange siger de glæder sig til at passe ham/hende, men jeg smiler bare og siger det skal i også nok komme til.

Jeg tror godt de fleste ved at det ikke bliver før barnet er lidt ældre.

Anmeld

5. november 2011

baby012

tak for svarene allesammen, der er godt nok mange forskellige meninger om hvornår det er passende  

tror bare jeg tager det som det kommer, så må folk jo bare væbne sig med tålmodighed  

Anmeld

5. november 2011

PsychedeliC

Jeg tænkte det samme og folk sagde det samme før jeg havde født.. men da jeg begyndte at komme ind i en fast rytme, så kunne jeg godt mærke at jeg havde brug for at få lillemanden passet og at jeg kunne slappe af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.