gravid20 skriver:
Mine forældre og andre er jo også begyndt at glæde sig til det lille nye liv kommer til verdenen. og der er så megen snak om at de forskellige menesker glæder sig til at skullen passe hende.. jeg tror ikke jeg kan give hende fra mig i længere tid a gangen de første mange måneder
men jeg er så bange for at sige til dem at der ikke bliver noget med pasning det første lange stykke tid, det har jo ikke noget at gøre med at jeg ikke stoler på dem .. men vil jo også gerne selv være lidt sammen med min lille nye baby .. føler bare dem jeg har sagt det til tager det meget personligt
det jo ikke meningen.. men ved simpelthen ikke hvordan jeg skal sige det uden at de tager det negativt til sig ..
nogen med erfaringer indenfor det her ??
hvornår blev jeres barn passet første gang uden du var tilstede ?
det kan du ikke rigtig vide endnu..
jeg troede nemlig også at jeg ALDRIG skulle have mit barn passet.. men efter 3 mdr trængte jeg bare til at komme UUD,, VÆÆÆÆK. og har du ikke en sød venninde eller din mor eller andre så bliver det svært når tiden endelig kommer..
det er rart bare at have en til liiiige at være der i 1 times tid eller mere til at give en hånd med babyen så du kan få sovet, ordnet noget osv..
eller hvis din kæreste og dig trænger til en aften hvor i ikke skal være forældre så er det også rart at have nogen der gerne vil passe...
men det sker selvfølgelig først når du er klar til det, er du ikke det så er det også fint.. men jeg vil anbefale at du får dit barn passet engang imellem fordi at så har dit barn ligesom prøvet at være et sted uden dig eller sin far, og har lettere ved at falde til i børnehaven/dagplejen..
Anmeld