Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stéphanie skriver: Ja helt enormt.. Håber virkelig for dig at hun snart får en ordentlig rytme Altid noget det ikke kun er mig der bruger den
Ja helt enormt.. Håber virkelig for dig at hun snart får en ordentlig rytme
Altid noget det ikke kun er mig der bruger den
Det vil være så dejligt....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Lige når jeg ser det, tænker jeg bare... Hallo, vågn op kvinde, altså mig... Den køre på den kanal her hver nat ved denne tid her... Ammehjerne.... Os selvom jeg ikke ammer...
Lige når jeg ser det, tænker jeg bare... Hallo, vågn op kvinde, altså mig... Den køre på den kanal her hver nat ved denne tid her...
Ammehjerne.... Os selvom jeg ikke ammer...
Hahahaha - jeg kender det godt!
- alt for godt
IIIIH HVOR ER DET BARE SPÆNDENDE
Skal ud og ryge en smøg og så hopper jeg i seng... Selvom jeg egentlig ikke er særlig træt... Men jeg kan heller ikke sidde her hele natten, der sker jo ikke så meget på sådan en torsdag aften herinde
Sucker for love skriver: Hahahaha - jeg kender det godt! - alt for godt IIIIH HVOR ER DET BARE SPÆNDENDE
Jaaaaaaaaaaaaa.....
Det er serie jeg aldrig har gidet at se... Men ser den når jeg lige fanger den...
Muhmi skriver: Skal ud og ryge en smøg og så hopper jeg i seng... Selvom jeg egentlig ikke er særlig træt... Men jeg kan heller ikke sidde her hele natten, der sker jo ikke så meget på sådan en torsdag aften herinde
Hehe... Synes der plejer at være stille herinde ved den tid hver dag...
Sov godt når du kommer dertil...
Mira0911 skriver: Det er slet ikke rart for dig det der.... Blir helt trist på dine vejne...
Det er slet ikke rart for dig det der.... Blir helt trist på dine vejne...
Mira0911 skriver: Jaaaaaaaaaaaaa..... Det er serie jeg aldrig har gidet at se... Men ser den når jeg lige fanger den...
Jeg elsker sådan nogle serier - kan huske jeg så skadestuen dagen før jeg blev indlagt på fødegangen og der var det sådan noget med en fødsel og blod ud over det hele og jeg var virkelig bange for at føde
4kløver skriver: Tak Glæder mig lidt til i morgen hvor jeg skal scannes for at se hvor meget vand der er.. og så tag stilling til hvad vi gør..
Tak Glæder mig lidt til i morgen hvor jeg skal scannes for at se hvor meget vand der er.. og så tag stilling til hvad vi gør..
Det er altid skønt at se sin guldklump... Håber mit internet virker 100% imorgen, så jeg kan læse om hvad det ender med...
Sucker for love skriver: Jeg elsker sådan nogle serier - kan huske jeg så skadestuen dagen før jeg blev indlagt på fødegangen og der var det sådan noget med en fødsel og blod ud over det hele og jeg var virkelig bange for at føde
Puh ja, man skal passe på hvad man ser lige op til fødslen....
Mira0911 skriver: Puh ja, man skal passe på hvad man ser lige op til fødslen....
Ja helt sikkert - men nu var jeg heller ikke forberedt på fødslen, det var kun November og jeg havde termin i Januar.
Iiih hvor er det et sørgeligt afsnit
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128