Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Der er godt nok stille herinde i aften....
Hvad laver i?
Jeg sidder som sædvanlig oppe som den sidste her i hytten... Dog skal Lina til at have noget at spise.. Og så skal jeg bruge lidt tid på at få hende til sove...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Der er godt nok stille herinde i aften.... Hvad laver i? Jeg sidder som sædvanlig oppe som den sidste her i hytten... Dog skal Lina til at have noget at spise.. Og så skal jeg bruge lidt tid på at få hende til sove...
Her skal jeg til at smutte i seng..er meeeget træt Så et godnat herfra
Vi var på vej i seng, men silas valgte at stå op, så nu er han frisk og vil lege
Det gjorde han også sidste nat, dog noget senere, det var fra 1.30 til 3.30 - så herligt.... or not
Strawberry skriver: Her skal jeg til at smutte i seng..er meeeget træt Så et godnat herfra
Det skal du så have lov til...
Sov godt...
Jeg har lige kæmpet de sidste 4 timer med at få Xander til at sove - SÅ nu skal jeg vidst i gang med en lille oprydning og så er vidst ved at være min sengetid. Hvis der vel og mærket bliver ved med at være ro
Janni. skriver: Vi var på vej i seng, men silas valgte at stå op, så nu er han frisk og vil lege Det gjorde han også sidste nat, dog noget senere, det var fra 1.30 til 3.30 - så herligt.... or not
Årh ikke sjovt.. Så ved du hvordan jeg har det...
Stéphanie skriver: Jeg har lige kæmpet de sidste 4 timer med at få Xander til at sove - SÅ nu skal jeg vidst i gang med en lille oprydning og så er vidst ved at være min sengetid. Hvis der vel og mærket bliver ved med at være ro
Håber du får ro.. Har stadig ikke fået Lina til sove om natten..
Mira0911 skriver: Årh ikke sjovt.. Så ved du hvordan jeg har det...
Jeg bad aksel om at tage over, for han sørgede for at hundene rendte frem og tilbage, og det samme gjorde han - og så kan jeg dælme ikke få knægten til at slappe af og blive en smule søvnig igen.
Så kampen er helt hans nu. Så kan han måske lære dét.
Mira0911 skriver: Det skal du så have lov til... Sov godt...
Takker Og i lige måde, når det er sovetid
Mira0911 skriver: Håber du får ro.. Har stadig ikke fået Lina til sove om natten..
Det kunne være dejligt, men har godt nok min tvivl
Puha, er det ikke hårdt??? Er hun så god til at sove om dagen??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128