Så I det nye program med Joan Ørting ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2009

lillemig28

Vi så det også og synes det er et kanon program,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2009

Miss BananaHammock

Så kun en lille del. Og det jeg så var ikke lige mig. Men synes Joan er så smuk med hendes røde hår. Gid jeg havde sådan en manke

Anmeld

11. februar 2009

Pia.

Nena skriver:

Så kun en lille del. Og det jeg så var ikke lige mig. Men synes Joan er så smuk med hendes røde hår. Gid jeg havde sådan en manke

Sjovt du lige siger det med hendes hår... jeg sad som sagt og så det i går sammen med min mand... Og jeg sagde lige som dig - hvem der bare havde hendes lækre hår, og så er hun en af de få der kan bære sådan en flot rød hårfarve....

Knus Pia....

Anmeld

11. februar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Puha søde det er jeg ked af at læse... Håber at både du og Claus er okay og så håber jeg ikke det er alt for alvorligt...

De bedste tanker fra Pia...

wee de fik liv i ham dejligt og han har det godt under omstændighederne, det bare så godt og dejligt og rart.

Anmeld

11. februar 2009

Pia.

wee de fik liv i ham dejligt og han har det godt under omstændighederne, det bare så godt og dejligt og rart.

PUHA er helt lettet på jeres vegne - har tænkt og tænkt på jer, men ville ikke spørge mere i dag.. ventede på du selv skrev noget...

sikke en dejlig nyhed...

KNUS fra Pia

Anmeld

11. februar 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Hvor er det dejligt at hører...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.