Så I det nye program med Joan Ørting ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2009

tascia

synes det var dårligt! ikk fordi jeg har noget mod hende, synes bare ikke det var godt..

//Natascia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2009

LotteN

Jeg så det og synes det var godt..
Tror vi kan bruge meget af det herhjemme i hverdagen!!

Anmeld

11. februar 2009

Stumpen

Jeg så det ikke.. Gider ikke se på folks indbyrdes problemer, som de har lyst til at gå på åben skærm med, men Joan Ø har jeg intet imod...

Anmeld

11. februar 2009

Diana...

Jep jeg så noget af det, fik dåelig nyheder i familien samtidig så havet lidt svært ved at følge med.
Men skal se det næste gang og synes Joan er super her helt vild med hendes måde at være på.

Knusser til alle

Anmeld

11. februar 2009

Balderson

agnieszka skriver:

kan slet ikke klare hende så nej det så jeg ikke

Helt enig... Hun er simpelhen for meget, synes jeg... Får knopper af hende....

Anmeld

11. februar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Jep jeg så noget af det, fik dåelig nyheder i familien samtidig så havet lidt svært ved at følge med.
Men skal se det næste gang og synes Joan er super her helt vild med hendes måde at være på.

Knusser til alle

Håber ikke der er sket noget Diana og jeg håber du er okay, lyder ikke rart med dårlige nyheder...

Varmt knus fra Pia.

Anmeld

11. februar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Håber ikke der er sket noget Diana og jeg håber du er okay, lyder ikke rart med dårlige nyheder...

Varmt knus fra Pia.

Jeg har det oki, det mere Claus.

Vi fik at vide at en rigtig tæt ven af familien (nærmere familie end ven) fik hjertestop Vi ved stadig ingen ting om han lever er død eller noget som helst og går bare og venter på at blive ringet op det er rigtig trist.

Men jeg har det fint og jeg alt hvad jeg har for at han er oki.

Anmeld

11. februar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Jeg har det oki, det mere Claus.

Vi fik at vide at en rigtig tæt ven af familien (nærmere familie end ven) fik hjertestop Vi ved stadig ingen ting om han lever er død eller noget som helst og går bare og venter på at blive ringet op det er rigtig trist.

Men jeg har det fint og jeg alt hvad jeg har for at han er oki.

Puha søde det er jeg ked af at læse... Håber at både du og Claus er okay og så håber jeg ikke det er alt for alvorligt...

De bedste tanker fra Pia...

Anmeld

11. februar 2009

Diana...

PiaR skriver:

Puha søde det er jeg ked af at læse... Håber at både du og Claus er okay og så håber jeg ikke det er alt for alvorligt...

De bedste tanker fra Pia...

Tak søde

Anmeld

11. februar 2009

Truttenberg

Hun er simpelthen en kvinde der får mig til at krumme tæer på streg med de der tosser der stiller op til X-Faktor og hvad de ellers hedder alle de programmer. Så nej, så det så absolut ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.