andre der har/haft spiral ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

ano14316

JuliaHougaard92 skriver:

det er også noget være indviklet noget haha

Ja.. hehe

Men det er den bedste dårligste prævention jeg har brugt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Hougaard92

ano14316 skriver:

Ja.. hehe

Men det er den bedste dårligste prævention jeg har brugt.. 

Hvor ser han bare super dejlig ud .

Jeg vil selv så gerne have børn, men har lige en kæreste som skal være klar til det også, og en økonomi der er lidt bedre end nu. Men nu må vi se, vi fik en lille niece for et halvt år siden, og han smelter helt hver gang han ser hende.

Men synes det er så svært med den spiral, da man pletbløder, og så bløder man ikke og så kommer der meget lidt. det er slet ikke til at finde ud af .

Anmeld

3. november 2011

ano14316

JuliaHougaard92 skriver:

Hvor ser han bare super dejlig ud .

Jeg vil selv så gerne have børn, men har lige en kæreste som skal være klar til det også, og en økonomi der er lidt bedre end nu. Men nu må vi se, vi fik en lille niece for et halvt år siden, og han smelter helt hver gang han ser hende.

Men synes det er så svært med den spiral, da man pletbløder, og så bløder man ikke og så kommer der meget lidt. det er slet ikke til at finde ud af .

JA.. han er skøn.. 

Ej planen her var også at vente et par år, til kæresten var færdig uddannet, netop så der var lidt flere penge.. 

Men sådan skulle det ikke gå..  Men det er en stor beslutning at tage.. 

nu har jeg ikke haft hormon spiral.. men ahr godt hørt at det kan være noget træls med den pletblødning.. 

tilgengæld bløder man bare ekstremt meget med kobberspiral.. 

Anmeld

3. november 2011

Hougaard92

ano14316 skriver:

JA.. han er skøn.. 

Ej planen her var også at vente et par år, til kæresten var færdig uddannet, netop så der var lidt flere penge.. 

Men sådan skulle det ikke gå..  Men det er en stor beslutning at tage.. 

nu har jeg ikke haft hormon spiral.. men ahr godt hørt at det kan være noget træls med den pletblødning.. 

tilgengæld bløder man bare ekstremt meget med kobberspiral.. 

Ja det fortalte lægen mig også

Men jeg har sagt til kæresten at hvis det skulle ske for os at uheldet var ude, så ville jeg på ingen måde få en abort .

Man må tage ansvar for det man gør

Jeg elsker børn, hvor ville jeg selv også så gerne have en bette en, men den anden halvdel skal jo også være med på det .

Anmeld

3. november 2011

Mortiltodrenge

Frederik er lavet på hormonspiral. Den sad helt perfekt, da jeg testede positivt. Der var stor risiko for abort da den blev fjernet, men Frederiksen var heldigvis stædig og blev der

Anmeld

3. november 2011

Fam. Madsen

JuliaHougaard92 skriver:

Hej Piger

Jeg fik sat en spiral op for lidt over en måned siden. Efter det fik jeg af vide af venner at man kunne blive steril af at have en spiral.

Nogle som kender noget til dig?

Nogle som har oplevet at tabe spiralen og så blive gravid ?

Kram Julia

Hej

jeg fik sat homonspiral op for en mdr. siden og det er anden gang jeg har en. 

jeg fik den første for 4 år siden fik den fjenet fordi vi ville have et barn mere og fik så sat en op her for en mdr. siden

jeg er super glad for den og var det også første gang.

du skal huske at der kan gå op til 6 mdr. før din krop vender sig til den. så du skal have tålmodighed. men er sikker på du bliver glad for den når først din krop vender sig til den

Anmeld

3. november 2011

Hougaard92

Fam. Madsen skriver:

Hej

jeg fik sat homonspiral op for en mdr. siden og det er anden gang jeg har en. 

jeg fik den første for 4 år siden fik den fjenet fordi vi ville have et barn mere og fik så sat en op her for en mdr. siden

jeg er super glad for den og var det også første gang.

du skal huske at der kan gå op til 6 mdr. før din krop vender sig til den. så du skal have tålmodighed. men er sikker på du bliver glad for den når først din krop vender sig til den

det sagde lægen også at jeg ville blive, da der ikke er noget man skal huske, den sidder der bare

Anmeld

4. november 2011

Lone Jakobsen

hej hej

jeg har hormon spiral for anden gang, og har kun haft ganske få problemer med den.

jeg har aldrig hørt at man ku blive steril ved at bruge den.

Anmeld

4. november 2011

Hougaard92

Lone Jakobsen skriver:

hej hej

jeg har hormon spiral for anden gang, og har kun haft ganske få problemer med den.

jeg har aldrig hørt at man ku blive steril ved at bruge den.

hvad for nogle problemer har du haft med den ?

Anmeld

5. november 2011

Lone Jakobsen

JuliaHougaard92 skriver:

hvad for nogle problemer har du haft med den ?

jamen den første rykkede sig efter den blev lagt op, så jeg måtte ned til lægen dagen efter og ha den sat tilbage på plads. og den anden her gav mig en form for stikkende følelse i området omkring navlen (i de første dage efter den var lagt op)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.