Hvem af drengene på go´morgen dk???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Er det ikke godt nok Morten resen på det sidste billede??

Ja det er Morten på det sidste billede....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Christina.78

An&Jo skriver:

Er det ikke godt nok Morten resen på det sidste billede??

jo

Anmeld

3. november 2011

Christina.78

LunaLykke skriver:

Synes ikke at nogen af dem er decideret lækre, men Morten Resen er da en meget pæn fyr

lækker og lækker er jo også så meget sagt, men pæne herrer så...i mine øjne findes der kun en lækker mand

Anmeld

3. november 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Ja det er Morten på det sidste billede....

Tak er skide dårlig til at huske navne

Anmeld

3. november 2011

An&Jo

Christina.78 skriver:

jo

Takker.. er dårlig til navne

Anmeld

3. november 2011

lio

Anonym skriver:

Hej Piger

Sidder og ser Go´morgen Danmark og kunne se at en kvinde har spurgt om Mikkel som er vejr-vært er single. Og kommer så selv til at tænke på om det er Morten, Mikkel eller Mikkel som er mest lækre af de 3 på Go´morgen Danmark.....

Har en plan med denne afstemning så derfor jeg spørger, og håber en masse vil hjælpe mig med en lidt sjov ide....

Har kun set Mikkel Vært IRL og han var altså for gammel og havde rynker ift. min egen alder så de andre kan jeg kun vurdere ud fra tv og synes at Morten er for metrosexuel i sin fremtining så det må være Mikkel vejr, han ser sød ud.

Anmeld

3. november 2011

lio

Christina.78 skriver:

lækker og lækker er jo også så meget sagt, men pæne herrer så...i mine øjne findes der kun en lækker mand

en?? nysgerrig hvem??

Anmeld

3. november 2011

Frk.S

Ihhhh, jeg kom til at stemme forkert.

Jeg trykkede Mikkel vært, men mente vejret.

Derefter kommer Morten.

Anmeld

5. november 2011

Billemyre

Ja, jeg er så også lidt imod flertallet her, for jeg stemmer på Vært-Mikkel.
Han er mest maskulin i mine øjne og så har jeg også noget for de lidt modne herrer
Har jo selv en 14 år ældre husbond og en af mine absolut yndlingsskuespillere (og celeb-"forelskelser") er Alan Rickman, som jo er fra 1946 

Men ja, Morten er jeg slet ikke vild med. Vejr-Mikkel ser rigtig rigtig sød ud, men er umiddelbart for drenget.

Anmeld

5. november 2011

M (:

Anonym skriver:

Hej Piger

Sidder og ser Go´morgen Danmark og kunne se at en kvinde har spurgt om Mikkel som er vejr-vært er single. Og kommer så selv til at tænke på om det er Morten, Mikkel eller Mikkel som er mest lækre af de 3 på Go´morgen Danmark.....

Har en plan med denne afstemning så derfor jeg spørger, og håber en masse vil hjælpe mig med en lidt sjov ide....

Ih, er så nysgerrig - hvad skal afstemningen bruges til???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.