Hvem af drengene på go´morgen dk???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem er drengene på Go´morgen Dk er lækrest?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.877 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

Sidder og ser Go´morgen Danmark og kunne se at en kvinde har spurgt om Mikkel som er vejr-vært er single. Og kommer så selv til at tænke på om det er Morten, Mikkel eller Mikkel som er mest lækre af de 3 på Go´morgen Danmark.....

Har en plan med denne afstemning så derfor jeg spørger, og håber en masse vil hjælpe mig med en lidt sjov ide....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Gry91

Sjov afstemning har stemt mikkel vært, da jeg synes de andre er for splejsede!

Anmeld

3. november 2011

Pia.

Altså her kommer min personlige top 3 ... (når nu du kun giver mig de her 3 at vælge imellem ellers havde den nok set anderledes ud...) he he...

Jeg syntes umiddelbart at Mikkel (Vejret) er en meget pæn og fin mand, men alt for drenge agtig !!!

Morten Resen er også en nydelig mand og der er måske lidt mere mand over ham - men stadig for drenget og for ung men pæn.

Men alligevel bliver min top 3 så ledes.

1. - Morten Resen

2. - Mikkel (Vejret)

3. - Mikkel (Vært) - Ham er jeg ikke særlig tosset med...

Anmeld

3. november 2011

Anonym trådstarter

TS her...

Jeg stemmer selv på Morten Resen

Anmeld

3. november 2011

Christina.78

Altså her kommer min personlige top 3 ... (når nu du kun giver mig de her 3 at vælge imellem ellers havde den nok set anderledes ud...) he he...

Jeg syntes umiddelbart at Mikkel (Vejret) er en meget pæn og fin mand, men alt for drenge agtig !!!

Morten Resen er også en nydelig mand og der er måske lidt mere mand over ham - men stadig for drenget og for ung men pæn.

Men alligevel bliver min top 3 så ledes.

1. - Morten Resen

2. - Mikkel (Vejret)

3. - Mikkel (Vært) - Ham er jeg ikke særlig tosset med...

hvis jeg også kun har de tre ligner min liste Pia's

Morten resen

Mikkel Fønskov

Mikkel Beha Erichsen - men på dette billede har han et lækkert smil..

Udseendsmæssigt kun Morten resen..

Anmeld

3. november 2011

MinNoah

Uh den er faktisk svær... valget står for mig mellem Mikkel Vejret og Morten... Min stemme gik til Mikkel vejret.... Men syns de er pæne begge to

Anmeld

3. november 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Hej Piger

Sidder og ser Go´morgen Danmark og kunne se at en kvinde har spurgt om Mikkel som er vejr-vært er single. Og kommer så selv til at tænke på om det er Morten, Mikkel eller Mikkel som er mest lækre af de 3 på Go´morgen Danmark.....

Har en plan med denne afstemning så derfor jeg spørger, og håber en masse vil hjælpe mig med en lidt sjov ide....

Jeg kan se jeg er 'uenig' me flertallet her

Jeg synes Mikkel vært er den lækreste, de to andre er altså lige en tand for feminine til min smag, så det er nok allermest udelukkelsesmetoden

Anmeld

3. november 2011

lycly

Anonym skriver:

Hej Piger

Synes ikke at nogen af dem er decideret lækre, men Morten Resen er da en meget pæn fyr

Anmeld

3. november 2011

Maja_4000

Christina.78 skriver:

Morten resen

Mikkel Fønskov

Mikkel Beha Erichsen - men på dette billede har han et lækkert smil..

Udseendsmæssigt kun Morten resen..

Enig

Anmeld

3. november 2011

An&Jo

Er det ikke godt nok Morten resen på det sidste billede??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.