Hindeløsning i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Tullemuzz skriver:

Skal til jdm i dag kl 12:40 og hun skal lave en hindeløsning, håber virkelig det vil virke til og sætte fødslen igang nu er jeg igen vågnet med smerter i min ryg og jeg kan næsten ikke gå, på grund af bækken og lændesmerter det har virkelig været en anstrengene gravilitet denne gang, men vil stadig have mine fire børn Håber på en masse ve støv og på at lillepigen samarbejder med og vil ud nu 41+1

Uhh  for at det sætte gang i tingene  fik selv en hindeløsning den 29/3 og min søn er født den 30/3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Tullemuzz

Dut-ugle skriver:

Uhh  for at det sætte gang i tingene  fik selv en hindeløsning den 29/3 og min søn er født den 30/3

Uha har endnu ikke hørt om nogen det ikke virkede ved så er optimist, sidder og venter på det bliver min tur

Anmeld

3. november 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Tullemuzz skriver:

Uha har endnu ikke hørt om nogen det ikke virkede ved så er optimist, sidder og venter på det bliver min tur

Jeg tror jeg har hørt ligeså mange tilfælde hvor det ikke har virket, som jeg har hørt det har virket, desværre  

Men selvfølgelig virker det  

rigtig meget for dig og sender lige en stor portion ve-støv

Anmeld

3. november 2011

Tullemuzz

Dut-ugle skriver:

Jeg tror jeg har hørt ligeså mange tilfælde hvor det ikke har virket, som jeg har hørt det har virket, desværre  

Men selvfølgelig virker det  

rigtig meget for dig og sender lige en stor portion ve-støv

Okey nu ser vi hvad der sker hvis ikke hindeløsningen virker har jeg en tid til igang sættelse på lørdag så enden længe har vi hende kan bare næsten ikke vente, vi er så spændte begge to og svæver oppe i skyerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.