Hindeløsning i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Tullemuzz

Skal til jdm i dag kl 12:40 og hun skal lave en hindeløsning, håber virkelig det vil virke til og sætte fødslen igang nu er jeg igen vågnet med smerter i min ryg og jeg kan næsten ikke gå, på grund af bækken og lændesmerter det har virkelig været en anstrengene gravilitet denne gang, men vil stadig have mine fire børn Håber på en masse ve støv og på at lillepigen samarbejder med og vil ud nu 41+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

4kløver

En masse vee-støv og alt hvad jeg kan for at det lykkedes.

Anmeld

3. november 2011

livhemdrup

Tullemuzz skriver:

Skal til jdm i dag kl 12:40 og hun skal lave en hindeløsning, håber virkelig det vil virke til og sætte fødslen igang nu er jeg igen vågnet med smerter i min ryg og jeg kan næsten ikke gå, på grund af bækken og lændesmerter det har virkelig været en anstrengene gravilitet denne gang, men vil stadig have mine fire børn Håber på en masse ve støv og på at lillepigen samarbejder med og vil ud nu 41+1

Puster en masse ve støv i den retning i håb om at der kommer fart på fødslen.

Anmeld

3. november 2011

Sommersko

sender en masse vestøv til dig

da jeg fødte nr 2 fik jeg en hindeløsning kl 15.30, fik plukveer efter en time, den første rigtige ve kl 21 og havde født 01.25

krydser fingre for en ligeså nem og hurtig fødsel for dig

Anmeld

3. november 2011

Tullemuzz

Tak skal i have, er godt nok ved og være nervøs, og samtidig håber jeg bare snart og få min lille prinsesse i armene

Anmeld

3. november 2011

Tullemuzz

A.S. skriver:

sender en masse vestøv til dig

da jeg fødte nr 2 fik jeg en hindeløsning kl 15.30, fik plukveer efter en time, den første rigtige ve kl 21 og havde født 01.25

krydser fingre for en ligeså nem og hurtig fødsel for dig

Håber også det vil virke sådan på mig

Anmeld

3. november 2011

sara-m

sender også en masse vee-støv og håber de går igang hurtig. jeg er selv 39 +2 og hvis intet er sket skal jeg også ind til jordemoren d 15, men håber det sker inden held og lykke

Anmeld

3. november 2011

babymus77

Krydser for dig og for en skøn fantastisk fødsel;-)

Anmeld

3. november 2011

Tullemuzz

sara-m skriver:

sender også en masse vee-støv og håber de går igang hurtig. jeg er selv 39 +2 og hvis intet er sket skal jeg også ind til jordemoren d 15, men håber det sker inden held og lykke

Takker sender også lidt ve støv til dig

Anmeld

3. november 2011

Tullemuzz

babymus77 skriver:

Krydser for dig og for en skøn fantastisk fødsel;-)

Takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.