Tattoo med farve.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Neon

Frk-Lotusblomst skriver:

Hvis han lige har fået lavet den vil jeg ikke frygte. Der plejer det nemlig st være den rød du snakker om. :-)

Den rød jeg tænker på er den ved irritation. :-)

Han snakker bare om at der kun er på indersiden a underarmen, og ikk også ydersiden. Kan det muligvis skyldes at huden kan være tyndere eller hvordan og ja det var irritations rød jeg søgte, tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Neon

Mor til 2, snart 3 skriver:

han skal huske og skylle den med varmt vand inden han går i seng og når han står op igen om morgen. og dubbe ikke tøre med et HELT rent håndklæde... så hele de pæner... Bare et lille tip

Er det en Prof du har fået det tip af, det er bare fordi at nu du siger kun varmt vand inden man skal i seng, Smør du den så ikk inden du går i seng?

Anmeld

2. november 2011

TaAsJu

Neon skriver:

Er det en Prof du har fået det tip af, det er bare fordi at nu du siger kun varmt vand inden man skal i seng, Smør du den så ikk inden du går i seng?

Min kære mand er snart en stor tegning.. og vores rigtig gode kammerat er tatovør... Ja det glemt jeg den skal self smøres bag efter... Og ingen sæbe..

Anmeld

2. november 2011

Neon

Mor til 2, snart 3 skriver:

Min kære mand er snart en stor tegning.. og vores rigtig gode kammerat er tatovør... Ja det glemt jeg den skal self smøres bag efter... Og ingen sæbe..

Okay, mange tak for tippet, siger jeg lige videre.

Anmeld

2. november 2011

Frk-Lotusblomst

Neon skriver:

ekkatagsåsasagsagtsagten

Han snakker bare om at der kun er på indersiden a underarmen, og ikk også ydersiden. Kan det muligvis skyldes at huden kan være tyndere eller hvordan og ja det var irritations rød jeg søgte, tak

Ja det kan sagtens være derfor. :-)

Og så tilslutter jeg mig mor til 2, snart 3's råd med at skylle med varmt vand uden sæbe. Dubbe det eller lade det luft tørre og smør et godt læg creme på inden senge tid. :-)

Anmeld

2. november 2011

Neon

Tusinde tak begge 2 for hjælpen,så vil jeg opdatere min kæreste med lidt viden sov godt

Anmeld

3. november 2011

katti24

ved godt du har fået svar, men ville os bare lige sige at det tog min tattoo på foden/anklen ca 7 dage før hævelsen var faldet og den var sku os øm når jeg gik på den og den var med farver.

Men efter der har der ingen problemer været og har nu os fået en mer med farve, hvor den helede stort set dagen efter

Anmeld

3. november 2011

Emily2012<3

Neon skriver:

Hej Alle.

Min kæreste har lige fået lavet farver i hans tatovering, der er kommet alverdensfarver i og ja også rød og gul, selvom der er alt det debat for tiden med farver og tattoo. Det er et par dage siden, og den er stadig hævet op, og øm, skyldes det væske? eller er der nogle der kender til det eller har fået lavet noget selv. (det er rundt om underarmen)

Det skal også lige siges at han huske at smøre den 3 gange+ dagligt.

Mvh. Nadja.

Da jeg fik fyldt farve i min, der gik jeg rundt en uge med hævelse og rødme, og gik så til læge og fik afvide der var gået betændelse i..

Så fik jeg antibiotika og så gik der et par dage, så forsvandt det.

Anmeld

3. november 2011

MissTas

Neon skriver:

Hej Alle.

Min kæreste har lige fået lavet farver i hans tatovering, der er kommet alverdensfarver i og ja også rød og gul, selvom der er alt det debat for tiden med farver og tattoo. Det er et par dage siden, og den er stadig hævet op, og øm, skyldes det væske? eller er der nogle der kender til det eller har fået lavet noget selv. (det er rundt om underarmen)

Det skal også lige siges at han huske at smøre den 3 gange+ dagligt.

Mvh. Nadja.

dengang jeg fik lavet min på armen og lænden der var jeg også hævet i en lille uges tid, men mine er blevet så flotte i dag.. det er meget forskelligt hvordan ens krop reagerer og så længe han ikke får udslæt eller utilpashed, så vil jeg ikke mene der er nogen faresignaler..

Det er klart huden bliver øm og hævet, med al den smerte og fremmedlegeme som kroppen udsættes for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.