Tattoo med farve.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.600 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Neon

Hej Alle.

Min kæreste har lige fået lavet farver i hans tatovering, der er kommet alverdensfarver i og ja også rød og gul, selvom der er alt det debat for tiden med farver og tattoo. Det er et par dage siden, og den er stadig hævet op, og øm, skyldes det væske? eller er der nogle der kender til det eller har fået lavet noget selv. (det er rundt om underarmen)

Det skal også lige siges at han huske at smøre den 3 gange+ dagligt.

Mvh. Nadja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

.....

Neon skriver:

Hej Alle.

Min kæreste har lige fået lavet farver i hans tatovering, der er kommet alverdensfarver i og ja også rød og gul, selvom der er alt det debat for tiden med farver og tattoo. Det er et par dage siden, og den er stadig hævet op, og øm, skyldes det væske? eller er der nogle der kender til det eller har fået lavet noget selv. (det er rundt om underarmen)

Det skal også lige siges at han huske at smøre den 3 gange+ dagligt.

Mvh. Nadja.

Jeg fik også farve i min første tatovering..den var også om et par dage efter, selvom jeg smurte den. Den var ikke som sådan hævet, men den havde mere en skorpe som så blev mindre og mindre og blev pæn . Det er forståeligt at den er øm, men hævet..hmm...det burde aftage ret hurtigt..har det gjort ved mig

Anmeld

2. november 2011

Neon

Strawberry skriver:

Jeg fik også farve i min første tatovering..den var også om et par dage efter, selvom jeg smurte den. Den var ikke som sådan hævet, men den havde mere en skorpe som så blev mindre og mindre og blev pæn . Det er forståeligt at den er øm, men hævet..hmm...det burde aftage ret hurtigt..har det gjort ved mig

Jeg havde også hørt der ville gå omkring 24 timer så ville det aftage, hvor stort var det stykke du fik farvet i?

Anmeld

2. november 2011

.....

Neon skriver:

Jeg havde også hørt der ville gå omkring 24 timer så ville det aftage, hvor stort var det stykke du fik farvet i?

Et stykke ved lænden

Men kender én som har fået på hele siden ved ribbenene..og hendes var "normal" igen ca. 2 dage efter...

Anmeld

2. november 2011

Neon

Strawberry skriver:

Et stykke ved lænden

Men kender én som har fået på hele siden ved ribbenene..og hendes var "normal" igen ca. 2 dage efter...

okay, han må bare vente og se så

Men mange tak, ville bare lige høre en anden! tak for dine svar. hav en god aften

mvh Nadja

Anmeld

2. november 2011

.....

Neon skriver:

okay, han må bare vente og se så

Men mange tak, ville bare lige høre en anden! tak for dine svar. hav en god aften

mvh Nadja

Ja, det kan være at han er én som heler langsomt, man ved aldrig . Han gør hvertfald ikke noget forkert, når han smøre det rigeligt osv.. Det går sikkert væk om højst et par dage

Du må også have en god aften..smiler..

Anmeld

2. november 2011

Frk-Lotusblomst

Det er forskelligt fra person til person hvordan huden reagere. Min tattoo på ryggen hævede og væskede rigtig meget i 2 dage. Hævelsen blev ved næste indtil skorperne faldt af.

Min på anken hverken væskede eller var hævet mere end et par timer.

Mine er begge uden farve . Den på ryggen er stor, den på anklen lille. Det har også noget at sige. Kroppen er jo ufattelig træt efter 2-3 timer under nålen hvorfor det også kan tage længere tid for Hævelsen at lægge sig. Jeg ville først blive nervøs hvis det begynder at blive kraftig rødt udenom. :-) altså betændelsestilstand.

Anmeld

2. november 2011

Neon

Frk-Lotusblomst skriver:

Det er forskelligt fra person til person hvordan huden reagere. Min tattoo på ryggen hævede og væskede rigtig meget i 2 dage. Hævelsen blev ved næste indtil skorperne faldt af.

Min på anken hverken væskede eller var hævet mere end et par timer.

Mine er begge uden farve . Den på ryggen er stor, den på anklen lille. Det har også noget at sige. Kroppen er jo ufattelig træt efter 2-3 timer under nålen hvorfor det også kan tage længere tid for Hævelsen at lægge sig. Jeg ville først blive nervøs hvis det begynder at blive kraftig rødt udenom. :-) altså betændelsestilstand.

Så er det bare lige hvordan man definere kraftig rød, for den er sådan lidt rød, men det minder ikk så meget om udslet, men mere om "hvis man har fået et slag på stedet rød" hvis du kan følge mig i hvilken rød jeg mener.

Anmeld

2. november 2011

Frk-Lotusblomst

Neon skriver:

HvaHvidehhallilig

Så er det bare lige hvordan man definere kraftig rød, for den er sådan lidt rød, men det minder ikk så meget om udslet, men mere om "hvis man har fået et slag på stedet rød" hvis du kan følge mig i hvilken rød jeg mener.

Hvis han lige har fået lavet den vil jeg ikke frygte. Der plejer det nemlig st være den rød du snakker om. :-)

Den rød jeg tænker på er den ved irritation. :-)

Anmeld

2. november 2011

TaAsJu

Neon skriver:

han skal huske og skylle den med varmt vand inden han går i seng og når han står op igen om morgen. og dubbe ikke tøre med et HELT rent håndklæde... så hele de pæner... Bare et lille tip

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.