Det har været en ret laaaaang dag idag!!! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Diana...

Mira0911 skriver:

Jeps.. Har læst og skrevet endda....  Muhahaha.... 

Det var dygtigt! Det så ærgeligt at der ikke er gang i den mere den gruppe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Mira0911

Diana... skriver:

Det var dygtigt! Det så ærgeligt at der ikke er gang i den mere den gruppe 

Heh jeg er altid dygtig! Jaaa det er så ærgerligt.... 

Anmeld

2. november 2011

Mira0911

isabellamor skriver:

hahah vi er virkelig nogle internetjunkier der går helt i panik når skidteraset ikke virker..

godt det blev fikset.. så kan man vel sige velkommen tilbage.. hehe

Jaaa men bliver jo nærmest panisk.... Jeg havde nogle tlf der skulle tankes op... det kunne jeg jo ikke... Så gik og frygtede at de ville lukke... Pheeew, det gjorde de heldigvis ikke... 

Hvis nu nettet skulle bryde sammen i nat, er det jo rigtig fint at der er en tekniker der kigger på det inde fra centralen.... 

Hehe tak... 

Anmeld

2. november 2011

Nessie

Man er virkelig på r**** når internettet ikke virker. Det er rigtig slemt, når vi er på arbejde, og det ikke virker, så er der en masse af vores arbejds"værktøjer" der ikke virker, og så er vi på den, men det er der jo ikke så meget at gøre ved. Bare togene kører, så går det jo nok

Men god service, du fik der

Anmeld

2. november 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Man er virkelig på r**** når internettet ikke virker. Det er rigtig slemt, når vi er på arbejde, og det ikke virker, så er der en masse af vores arbejds"værktøjer" der ikke virker, og så er vi på den, men det er der jo ikke så meget at gøre ved. Bare togene kører, så går det jo nok

Men god service, du fik der

Ja så er man virkelig på røven.... Jeg frygtede bare så meget at vores tlf vil lukke inden vi ville nå at tanke dem op... heldigvis skete det ikke... 

Ja rigtig god service.... 

Anmeld

2. november 2011

Andyboy

Godt du kom på! Det er altid godt at have mobilt bredbånd hvis fastnettet skulle strejke!

Anmeld

2. november 2011

Mira0911

Andyboy skriver:

Godt du kom på! Det er altid godt at have mobilt bredbånd hvis fastnettet skulle strejke!

Ja ikke... Jeg har ikke modtaget det mobile bredbånd endnu... Det er først idag jeg blev tilbudt det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.