Igår gik dagen fint....
Herhjemme hvert fald...
Da jeg ville på nettet igår aftes, kunne jeg overhovedet ikke komme....
Jeg nulstillede vores internet dimser alt for mange gange... Startede alle vores computere op... Og reparerede i laaaaaaaaange baner.... Lige præcis kl. 00.00 i nat, kunne jeg komme på i 5 min og så brød det sammen igen.... Grrr....
Jeg ringede til Telenor i formiddags... De kunne ikke rette fejlen inde hos dem... Så de sender en tekniker i morgen.... Eller retter og sagt, teknikeren, ordner det inde fra centralen af, hvis han ikke kan få det til at fungere, kommer han ud til os og kigger på det....
MEN MEN..... Det virker nu jo!?!? Ved bare ikke hvor lang tid...!? Synes det er så mystisk.... ALT for mystisk....
Kan jo være det går i kluder mudder senere på natten....
Ham jeg snakkede med fra Telenor - var skisme da kanon herlig... Han siger: Lige til orintering så ringer vi til dig i morgen ml. 16 og 17 for at høre om det er lavet... Da vi gerne vil være sikre på at TDC teknikeren gør det ordentlig... 
Til slut siger han, nu når du ha bøvl med dit internet - Er du så interesseret i at få mobilt bredbånd gratis i 1 måned?? JA TAK svarede jeg....
Super service må jeg sige.... Hvor jeg kort tid efter samtalen modtog en sms fra Telenor - Bedøm servicen du har modtaget XXXXXX hvor 5 er det højeste.... Han fik helt klart et STORT 5 tal af mig.... 
Måske nogle har undret over hvor jeg blev af... Det var bare internetten der ikke virkede....
Anmeld