P- piller og uregelmessig Cyklus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Camillos

Babydream<3 skriver:

Okay, hvordan har du reageret på dem??

Øv, hun var da ikke så sød igen!!

Jeg har sat mig for at jeg vil tabe mig 10 kg inden min kontrol i februar, så har jeg tabt 15 siden jeg var der første gang.

FLOOOT! Fløjt fløjt sejt gået!! Wooohuuu! 

Må indrømme jeg har tabt 3,1 kg på 14 dage men det er sku hårdt... Burde nok ikke straffe mig selv så hårdt, skulle tage det lidt mere stille og roligt, men det er jeg ikke god til, nu skal være nu  

Hmm .. synes ikke umiddelbart de har haft den virkning at trangen til søde sager , skulle fortage sig? Synes nærmere jeg er mere sulten og trængende efter søde ting? Har godt nok noget mave rumlen og sådan, men om det er grøntsagerne eller pillerne ved jeg ikke rigtigt... 

Hvordan har de virket på dig ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Babydream<3

Camillos skriver:

FLOOOT! Fløjt fløjt sejt gået!! Wooohuuu! 

Må indrømme jeg har tabt 3,1 kg på 14 dage men det er sku hårdt... Burde nok ikke straffe mig selv så hårdt, skulle tage det lidt mere stille og roligt, men det er jeg ikke god til, nu skal være nu  

Hmm .. synes ikke umiddelbart de har haft den virkning at trangen til søde sager , skulle fortage sig? Synes nærmere jeg er mere sulten og trængende efter søde ting? Har godt nok noget mave rumlen og sådan, men om det er grøntsagerne eller pillerne ved jeg ikke rigtigt... 

Hvordan har de virket på dig ? 

Tak, men lad os nu se om jeg når derned...

Det er sq da meget godt, træner du ud over at spise sundt??

Okay, jeg mister til dels lysten til mad, har lidt kvalme og en helvedes diare

Anmeld

2. november 2011

Camillos

Babydream<3 skriver:

Tak, men lad os nu se om jeg når derned...

Det er sq da meget godt, træner du ud over at spise sundt??

Okay, jeg mister til dels lysten til mad, har lidt kvalme og en helvedes diare

Hvad dosis er du oppe på nu ? .. Aii det er sku da heller ikke sjovt!? 

Jeg har fået en motions cykel som regel cykler jeg imellem 8 og 10 km på den hver dag. Jeg har også et arbejde hvor jeg går i 8 timer.. Hvis jeg cykler til job og hjem cykler jeg self ikke herhjemme. Og så spiser jeg meget sundt.. ingen fedt faktisk kun lidt til det jeg steger i og sådan... undgår alt det gode faktisk  ikke altid sjovt at skulle tabe sig.. men det er jo skønt når vægten går den rigtige vej .. 

Anmeld

2. november 2011

Babydream<3

Camillos skriver:

Hvad dosis er du oppe på nu ? .. Aii det er sku da heller ikke sjovt!? 

Jeg har fået en motions cykel som regel cykler jeg imellem 8 og 10 km på den hver dag. Jeg har også et arbejde hvor jeg går i 8 timer.. Hvis jeg cykler til job og hjem cykler jeg self ikke herhjemme. Og så spiser jeg meget sundt.. ingen fedt faktisk kun lidt til det jeg steger i og sådan... undgår alt det gode faktisk  ikke altid sjovt at skulle tabe sig.. men det er jo skønt når vægten går den rigtige vej .. 

Jeg er oppe på 4x500mg om dagen...

Okay fedt. Jeg er sq så dårlig til det med motion, men igang det skal jeg altså.

Og så har jeg en meget sød tand, så sjovt eller nemt er det bestemt ikke. Håber bare jeg kan få taget mig rigtigt sammen....

Anmeld

2. november 2011

Camillos

Babydream<3 skriver:

Jeg er oppe på 4x500mg om dagen...

Okay fedt. Jeg er sq så dårlig til det med motion, men igang det skal jeg altså.

Og så har jeg en meget sød tand, så sjovt eller nemt er det bestemt ikke. Håber bare jeg kan få taget mig rigtigt sammen....

4*500 mg er da også en mærkværdig dosis? Har du fået afvide hvad dit undskyld utrykket "mandlige hormon" ligger på ? 

jeg er på 2 uge på metformin og der er det 2 om dagen , næste uge er jeg oppe på 3*500 fuld dosis? 

Nu hvor jeg kun tager 2 kan jeg bedere forstå du har kvalme og diarre  

Anmeld

2. november 2011

Babydream<3

Camillos skriver:

4*500 mg er da også en mærkværdig dosis? Har du fået afvide hvad dit undskyld utrykket "mandlige hormon" ligger på ? 

jeg er på 2 uge på metformin og der er det 2 om dagen , næste uge er jeg oppe på 3*500 fuld dosis? 

Nu hvor jeg kun tager 2 kan jeg bedere forstå du har kvalme og diarre  

Har hele tiden fået afvide at 4*500mg er maks dosis!!

Nej desværre, det fik jeg ikke afvide, ville dog gerne vide om det var højt.

Fik en sms fra klinikken da de havde svar og der stod at det var lidt forhøjet, intet andet...

Håber du slipper for de grimme bivirkninger

Anmeld

2. november 2011

Camillos

Babydream<3 skriver:

Har hele tiden fået afvide at 4*500mg er maks dosis!!

Nej desværre, det fik jeg ikke afvide, ville dog gerne vide om det var højt.

Fik en sms fra klinikken da de havde svar og der stod at det var lidt forhøjet, intet andet...

Håber du slipper for de grimme bivirkninger

Okay, er du på privat klinik eller ? Har du været gravid før og sådan undskyld jeg spørger så meget  

Jeg vil bare gerne vide om vi er i helt samme bås. Hmm okay men det er også en høj dosis.. Jeg havde 4 gange så meget "mandligt" hormon som en "normal" kvinde og jeg fik afvide det var højt.... 

Anmeld

2. november 2011

Babydream<3

Camillos skriver:

Okay, er du på privat klinik eller ? Har du været gravid før og sådan undskyld jeg spørger så meget  

Jeg vil bare gerne vide om vi er i helt samme bås. Hmm okay men det er også en høj dosis.. Jeg havde 4 gange så meget "mandligt" hormon som en "normal" kvinde og jeg fik afvide det var højt.... 

Jeg fik en henvisning af min læge, men valgte selv en klinik som min veninde med pco havde brugt da hun blev gravid.

Nej, jeg har ikke været gravid før, så er spændt på om det kan lade sig gøre!!

Wow, tror jeg må spørge dem derude hvordan det så ud!!! Det er ve sådan at jo mere man har jo sværere er det eller??

Anmeld

2. november 2011

Camillos

Babydream<3 skriver:

Jeg fik en henvisning af min læge, men valgte selv en klinik som min veninde med pco havde brugt da hun blev gravid.

Nej, jeg har ikke været gravid før, så er spændt på om det kan lade sig gøre!!

Wow, tror jeg må spørge dem derude hvordan det så ud!!! Det er ve sådan at jo mere man har jo sværere er det eller??

Tjo det tror jeg Jo mere man har jo mindre menstrationer og sådan får man vidst.. jeg er ikke helt inde i det  

Men det burde kunne lade sig gøre.. jeg har været gravid 4 gange.. men har desværre tabt hver gang...  så håber på 5 gang er lykkens gang ... 

Anmeld

2. november 2011

Babydream<3

Camillos skriver:

Tjo det tror jeg Jo mere man har jo mindre menstrationer og sådan får man vidst.. jeg er ikke helt inde i det  

Men det burde kunne lade sig gøre.. jeg har været gravid 4 gange.. men har desværre tabt hver gang...  så håber på 5 gang er lykkens gang ... 

Okay, hvor langt er der mellem dine menses???

Krydser fingre for jer og håber det kan lykkes for mig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.