P- piller og uregelmessig Cyklus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
25 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Camillos

Hej piger. 

Nu er jeg stoppet med min sidste p- pille som et led i en eller anden form for behandling og for at kunne få min cyklus til at fungere som den skal, men nu er det altså sådan at jeg har pcos og faktisk ikke rigtig har nogen cyklus... 

Nu er jeg sidst i min menstration, og min cyklus på p piller er 28 dage. Hvis jeg skal forholde mig til det faktum og håbe på jeg får ægløsning når jeg skal, hvornår er det så ? 

er det nogle der kan hjælpe? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Babydream<3

Lytter lige med her da det er mig om 2 mdr

Anmeld

2. november 2011

Camillos

Babydream<3 skriver:

Lytter lige med her da det er mig om 2 mdr

Århhh! spændende Endelig en jeg kan følges med Måske  

Ikke fordi jeg jubler over din situation  Men alligevel er det rart ikke at stå alene.

Skal du så i metformin behandling ? 

Anmeld

2. november 2011

mth1987

Nu er jeg en hat til sådan noget, men man får jo altså ikke ægløsning på p-piller. Men mener du hvornår du kan forvente at bløde?

Anmeld

2. november 2011

Camillos

mth1987 skriver:

Nu er jeg en hat til sådan noget, men man får jo altså ikke ægløsning på p-piller. Men mener du hvornår du kan forvente at bløde?

Nej jeg mener jeg er færdig med mine p piller som forhåbentlig skulle kunne hjælpe mig med at få en normal cyklus på 28 dage. 

Hvis jeg nu har en normal cyklus i den her måned, hvornår kan jeg så forvente at have ægløsning? 

Anmeld

2. november 2011

Babydream<3

Camillos skriver:

Århhh! spændende Endelig en jeg kan følges med Måske  

Ikke fordi jeg jubler over din situation  Men alligevel er det rart ikke at stå alene.

Skal du så i metformin behandling ? 

Ja det er altid rart med nogle i samme bås!!

Jeg har taget metformin siden  midten af august.

Hvad med dig?

Anmeld

2. november 2011

mth1987

Camillos skriver:

Nej jeg mener jeg er færdig med mine p piller som forhåbentlig skulle kunne hjælpe mig med at få en normal cyklus på 28 dage. 

Hvis jeg nu har en normal cyklus i den her måned, hvornår kan jeg så forvente at have ægløsning? 

Nå for Sørensen ku heller ikk lige få det til at hænge sammen. Men det jo forskelligt hvornår ens cyklus bliver normal og har ingen viden når det gælder pco.

Anmeld

2. november 2011

Camillos

Babydream<3 skriver:

Ja det er altid rart med nogle i samme bås!!

Jeg har taget metformin siden  midten af august.

Hvad med dig?

Jeg startede metformin behandling for 14 dage siden  Jeg kom til 2 samtale med min gyn, hvor hun under 1 samtale havde sagt jeg skulle have hormon behandling når jeg kom derop 3 måneder efter. Så jeg glædede mig til endelig at kunne holde på et barn trods alt med hormoner!. Men jeg blev hurtigt formanet til jorden da hun sagde: Du er for tyk du skal tabe dig min 14 kg før jeg vil give dig hormoner. Så gav hun mig noget metformin og siger : Nu har du 3 måneder, jeg skal se du har tabt dig og du kan jo være heldig at være blevet gravid i mellemtiden. 

Sådan noget kunne hun sq godt have sagt til mig 1 gang!!! Ved ikke om hun var bange for det var for meget fordi jeg sad med en Hjørne graviditet da jeg endelig kom op til hende for at blive gravid  

Anmeld

2. november 2011

Camillos

mth1987 skriver:

Nå for Sørensen ku heller ikk lige få det til at hænge sammen. Men det jo forskelligt hvornår ens cyklus bliver normal og har ingen viden når det gælder pco.

er det ca på 14 dagen efter menstration man normalt har ægløsning ? hehe

Anmeld

2. november 2011

Babydream<3

Camillos skriver:

Jeg startede metformin behandling for 14 dage siden  Jeg kom til 2 samtale med min gyn, hvor hun under 1 samtale havde sagt jeg skulle have hormon behandling når jeg kom derop 3 måneder efter. Så jeg glædede mig til endelig at kunne holde på et barn trods alt med hormoner!. Men jeg blev hurtigt formanet til jorden da hun sagde: Du er for tyk du skal tabe dig min 14 kg før jeg vil give dig hormoner. Så gav hun mig noget metformin og siger : Nu har du 3 måneder, jeg skal se du har tabt dig og du kan jo være heldig at være blevet gravid i mellemtiden. 

Sådan noget kunne hun sq godt have sagt til mig 1 gang!!! Ved ikke om hun var bange for det var for meget fordi jeg sad med en Hjørne graviditet da jeg endelig kom op til hende for at blive gravid  

Okay, hvordan har du reageret på dem??

Øv, hun var da ikke så sød igen!!

Jeg har sat mig for at jeg vil tabe mig 10 kg inden min kontrol i februar, så har jeg tabt 15 siden jeg var der første gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.