Hvad kan det skyldes ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

SussieThyssen

Heza2410 skriver:

Min søn , han er begyndt og sutte ret meget på sine hænder ?? Gir ham nok af mælk så tror ikk det skyldes af sult :/ .. Fik vide at det måske fordi det kan være at hans tænder begynder at komme frem ??? Han er jo da lille ? Han bliver tre måneder d. 16 .. Nogen der ved noget ??

Små børn sutyter generelt på alt i perioder..så det er helt naturligt..og der er hænder og fingre jo det mest oplagte.
Har han ikke en sut??

Mine suttede på hænder og fingre når de var sulte, kede af det eller var ved at få tænder.
Og så er det rigtigt godt med en sut..for sutten kan de slippe af med men det kan de ikke med fingrene
Og jo tænderne kan godt begynde at rumstere når de allerede er 2-3 mdr, for så at begynde at bryde igennem når de er omkring 4 mdr..det gjorde de hos mine 3

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

01olin

det meget normalt de gør det 

men min søn har gjort det fordi det kløede (tænder)

Anmeld

2. november 2011

twinny

vores drenge har også konstant sine hænder i munden....  De er 6 uger...

Anmeld

2. november 2011

annec

Heza2410 skriver:

Min søn , han er begyndt og sutte ret meget på sine hænder ?? Gir ham nok af mælk så tror ikk det skyldes af sult :/ .. Fik vide at det måske fordi det kan være at hans tænder begynder at komme frem ??? Han er jo da lille ? Han bliver tre måneder d. 16 .. Nogen der ved noget ??

Min søn er 10 uger på fredag, og hvis sutten ikke er i munden, gøre han det næsten altid! Jeg vil sige at det er ganske normalt. Alle børnene fra mødregruppen gøre det også, og nogen gange er hans hånd bedre end sutten
tror måske at det er fordi at han har fundet ud af at han har en hånd?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.