Hvad kan det skyldes ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Azooo

Min søn , han er begyndt og sutte ret meget på sine hænder ?? Gir ham nok af mælk så tror ikk det skyldes af sult :/ .. Fik vide at det måske fordi det kan være at hans tænder begynder at komme frem ??? Han er jo da lille ? Han bliver tre måneder d. 16 .. Nogen der ved noget ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vil sige at eneste tidspunkt hænderne er i munden her (han er dog kun 6 uger i mandags) er når han er MEGET sulten... altså så sulten at vi er max 10 min fra tudetur.. og det er meget sjældent han når dertil men det kan ske hvis han sover 6 timer i træk f.eks. at han så vågner og er så sulten...

Anmeld

2. november 2011

foto på lærred

Jeg tror det er fuldstændig normalt og en del af deres udvikling for min datter startede med at gøre det samme her for en måned siden (da hun lige var fyldt 3 måneder) og jeg google det fordi jeg tænkte "det er da alt for tidligt med gummer som klør" og åbenbart er det bare en del af deres udvikling af de opdager deres hænder og vil proppe dem (og alt andet de kommer i nærheden af i munden)

ps. lige da det var startet sagde folk også "ej jeg tror altså hun er sulten, men en dag jeg havde "kamp ammet" af samme årsag og hænderne så fluks røg i igen bagefter, fandt jeg så ud af at det i hvertfald ikke var fordi hun var sulten.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, lærreder, wallstickers og personlige babytæpper

Anmeld

2. november 2011

Mamalou

Heza2410 skriver:

Min søn , han er begyndt og sutte ret meget på sine hænder ?? Gir ham nok af mælk så tror ikk det skyldes af sult :/ .. Fik vide at det måske fordi det kan være at hans tænder begynder at komme frem ??? Han er jo da lille ? Han bliver tre måneder d. 16 .. Nogen der ved noget ??

Småbørn sutter meget på deres hænder. Det er den måde de finder ud af, at hænderne er redskaber. Så han skal bare have lov at sutte løs. Min søn er fem måneder, og sutter ikke så meget længere som han har gjort. Nu er det mere en enkelt finger eller to, hvor det før var hele hånden...

Så det er helt normalt

Anmeld

2. november 2011

Maja_4000

Mamalou skriver:

Småbørn sutter meget på deres hænder. Det er den måde de finder ud af, at hænderne er redskaber. Så han skal bare have lov at sutte løs. Min søn er fem måneder, og sutter ikke så meget længere som han har gjort. Nu er det mere en enkelt finger eller to, hvor det før var hele hånden...

Så det er helt normalt

Anmeld

2. november 2011

Frk. Himmelblå

Heza2410 skriver:

Han skal gøre det. Det er en del af hans helt naturlige udvikling .

Anmeld

2. november 2011

Azooo

Tak for jeres svar tøssseer så vil jeg ikk være bekymret mere .. Hehe Så må han sut så meget han vil ..

Anmeld

2. november 2011

Noahmor

Heza2410 skriver:

Det gjorde Noah også i den alder. Han suttede så meget at han fik helt udslæt på sine pegefingre. 

Men det er han holdt op med igen. 

Anmeld

2. november 2011

2babygirls

Heza2410 skriver:

Det er heeeelt normalt. De undersøger og bliver stimuleret af at opdage deres hænder

Anmeld

2. november 2011

VIPpigen

Enig med de andre, det er helt normalt. Bare vent til han finder tæerne, og sutter på dem, Lilje på 1 år kan stadig ligge og sutte på sine tæer ude på puslebordet, og storetåen er den aller bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.