Kan man fjerne fugt pletter på en hvid kaleche?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

MSM

patella skriver:

Jeg ringede til Matas i dag og hendes eneste bud var Rodalon og hun sagde at det kun NOGLE gange ku tage pletter. Min mand har renset den grundigt her til aften med Rodalon og det har IKKE taget det sorte på kalechen  Han får lov at prøve med klorin i morgen - det må være den sidste mulighed - snøft

Vent lige med klorin.. Jeg skriver lige til dig senere når jeg finder ud af hvad det hedder.. Jeg har en pakke derhjemme fra matas og jeg ha brugt det før hvor deet virkede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

patella

MSM skriver:

Vent lige med klorin.. Jeg skriver lige til dig senere når jeg finder ud af hvad det hedder.. Jeg har en pakke derhjemme fra matas og jeg ha brugt det før hvor deet virkede.

Ok, vi venter med Klorin. Tak fordi du vil hjælpe!

Anmeld

3. november 2011

MSM

patella skriver:

Hej igen..

Jeg kan se at det er blevet fjernet fra hjemmesiden.. Ved ikke lige om det er fordi at de ikke forhandler det mere eller hvad det er og undre mig over at de ikke mente de havde det i butikken. Jeg skal ned i byen i morgen alligevel så kigger lige ind i Matas og ser om de stadig har det. Ved ikke hvor du kommer fra, men hvis de har det her burde de jo nok også have det i andre Matas butikker..

Men sig selvfølgelig endelig til hvis i har fundet en anden løsning..

Anmeld

3. november 2011

Pige2009

Skouboe skriver:

Jeg tror ikke at du kan få selve misfarvningen af, men tag den af og læg den i blød i Rodalon og derefter en tur i vaskemaskinen, så er al lugt og bakterier væk.

Helt enig. Det virkede for os

Anmeld

3. november 2011

Pige2009

patella skriver:

Ja, for pokker IKKE klorin for det bleger jo

Anmeld

4. november 2011

patella

MSM skriver:

Hej igen..

Jeg kan se at det er blevet fjernet fra hjemmesiden.. Ved ikke lige om det er fordi at de ikke forhandler det mere eller hvad det er og undre mig over at de ikke mente de havde det i butikken. Jeg skal ned i byen i morgen alligevel så kigger lige ind i Matas og ser om de stadig har det. Ved ikke hvor du kommer fra, men hvis de har det her burde de jo nok også have det i andre Matas butikker..

Men sig selvfølgelig endelig til hvis i har fundet en anden løsning..

Det er altså VILDT sødt af dig - tak - venter spændt 

Anmeld

4. november 2011

MSM

patella skriver:

Det er altså VILDT sødt af dig - tak - venter spændt 

Det betyder ingening ved hvor frustrerende det kan være at have pletter der ikke kan gå af.. de havde det i Matas her i Holstebro fandt det faktisk lige på deres hjemmeside alligevel

http://www.matas.dk/hus-have/hus/pletfjerning

Det hedder bare mod jordslåede pletter..

Nu er denne godt ok med to breve til 80 kr. men du kan vidst også få et brev til 50 kr.

Anmeld

5. november 2011

patella

MSM skriver:

Det betyder ingening ved hvor frustrerende det kan være at have pletter der ikke kan gå af.. de havde det i Matas her i Holstebro fandt det faktisk lige på deres hjemmeside alligevel

http://www.matas.dk/hus-have/hus/pletfjerning

Det hedder bare mod jordslåede pletter..

Nu er denne godt ok med to breve til 80 kr. men du kan vidst også få et brev til 50 kr.

Det er simpelthen så pænt af dig!!! Men igår købte min mand Cilit Bang i Super Best, hvilket vi også havde hørt skulle virke. Nu er det afprøvet og pletterne er V Æ K !!!! Jeg er SÅ glad for det, så nu skal der bare passes på den klapvogn!

Men du har virkelig været sød at undersøge alt det for mig, det skal du ha tak for Rigtig rart at vide der er noget man kan gøre. Tror jeg vil skrive det til de to renserier vi har været i, der begge sagde at der IKKE var noget som helst man kunne gøre  Samt ringe til Matas og sige at man KAN altså gøre andet end bruge Rodalon, og de forhandler det faktisk selv haha... 

Anmeld

5. november 2011

MSM

patella skriver:

Det er simpelthen så pænt af dig!!! Men igår købte min mand Cilit Bang i Super Best, hvilket vi også havde hørt skulle virke. Nu er det afprøvet og pletterne er V Æ K !!!! Jeg er SÅ glad for det, så nu skal der bare passes på den klapvogn!

Men du har virkelig været sød at undersøge alt det for mig, det skal du ha tak for Rigtig rart at vide der er noget man kan gøre. Tror jeg vil skrive det til de to renserier vi har været i, der begge sagde at der IKKE var noget som helst man kunne gøre  Samt ringe til Matas og sige at man KAN altså gøre andet end bruge Rodalon, og de forhandler det faktisk selv haha... 

Rigtig godt at høre du har fået pletterne af!!!! Dejligt at høre der er flere alternativer hvis man skulle stå i samme situation igen..

Kan godt forstå hvis du vil gøre dem opmærksom på at de ikke guider rigtigt..

Men heldigvis fik du pletterne af og det var det vigtigste

Ha en dejlig aften!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.