min datter er begyndt at sidde på potte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2009

Pia.

Mormilla skriver:

Ej hvor flot!!!
Min søn er 9 mån. Og han ejer heller ikke en potte. Er det normalt at begynde med det nu???

Ved ikke om det er normalt nu.... jeg har ikke gjordt det så tidligt... men alligevel har alle tre børn været helt renlige som 2½ årige.... vi har ikke brugt potte, men toilettet.... Min datter fik dog en potte men hun sad på den to gange og lavede intet og så hoppede hun på toilettet som os andre...

De siger selv til når de er klar, men det er da en meget hyggelig og sjov måde at lære dem at potten ikke er farlig...

Knus Pia...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2009

starsofheaven

LotteN skriver:

ikke kritik, sprøger bare fordi jeg ikke ved det.
Er det ikke lidt tidligt?

Min datter er 8 måneder og ejer overhovedet ikke en potte. men så skal jg da ud og købe en, hvis det er!?!

nej da jeg sys ikke det er for tidligt, nu kan hun jo sidde selv uden støtte og sidder rigtig fint på potten og hun synes det er sjovt og det er vigtigst sys jeg! Men det er jo havd man selv synes, men sys da du sku prøve,,, det skader da bestemt ikke. Min mor gjorde det sammen med mig og var renlig da ejg var et år, der sagde jeg selv til, men det husker jeg jo ikke.

Anmeld

10. februar 2009

fam.4xc

PiaR skriver:

Ved ikke om det er normalt nu.... jeg har ikke gjordt det så tidligt... men alligevel har alle tre børn været helt renlige som 2½ årige.... vi har ikke brugt potte, men toilettet.... Min datter fik dog en potte men hun sad på den to gange og lavede intet og så hoppede hun på toilettet som os andre...

De siger selv til når de er klar, men det er da en meget hyggelig og sjov måde at lære dem at potten ikke er farlig...

Knus Pia...

sådan er Caroline også blevet renlig - altså ved brug af toilettet - hvis jeg gav Catrine en potte nu - hun er 1 år og 2 mdr - ville hun elske at putte ting ned i som hun elsker med alt muligt andet

Anmeld

10. februar 2009

starsofheaven

Mormilla skriver:

Ej hvor flot!!!
Min søn er 9 mån. Og han ejer heller ikke en potte. Er det normalt at begynde med det nu???

ved ik om det er nu man starter.. men vi er begyndt og hun sys det er så sjovt. kig på www.josephine.babyverden.dk der er et billede med hende det sidste billede under de nyeste

Anmeld

10. februar 2009

Pia.

LotteN skriver:

ikke kritik, sprøger bare fordi jeg ikke ved det.
Er det ikke lidt tidligt?

Min datter er 8 måneder og ejer overhovedet ikke en potte. men så skal jg da ud og købe en, hvis det er!?!

Så længe man ikke presser dem og KUN tager det som en leg og ikke forventer der kommer noget så tror jeg ikke det er for tidligt, men hvis man som forældre ønsker dem renlige så tidligt så vil jeg give dig helt ret i det er fortidligt... jeg har som sagt ikke prøvet at give mine børn en potte så tidligt, tanken har slet ikke strejfet mig...

Knus Pia.

Anmeld

10. februar 2009

Pia.

starsofheaven skriver:

ved ik om det er nu man starter.. men vi er begyndt og hun sys det er så sjovt. kig på www.josephine.babyverden.dk der er et billede med hende det sidste billede under de nyeste

Sødt billede....

Anmeld

10. februar 2009

Diana...

starsofheaven skriver:

Hvor er hun bare dejlig, tilod mig ligge og kikke

Anmeld

10. februar 2009

Mormilla

starsofheaven skriver:

nej da jeg sys ikke det er for tidligt, nu kan hun jo sidde selv uden støtte og sidder rigtig fint på potten og hun synes det er sjovt og det er vigtigst sys jeg! Men det er jo havd man selv synes, men sys da du sku prøve,,, det skader da bestemt ikke. Min mor gjorde det sammen med mig og var renlig da ejg var et år, der sagde jeg selv til, men det husker jeg jo ikke.

Okay tror jeg vil ud og købe en potte, så kan han prøve Det kunne da være huggeligt Og det vil os være godt for numsen, at den bliver luftet lidt Han er ved at få flere tænder, så den er meget rød

Anmeld

10. februar 2009

Mormilla

starsofheaven skriver:

Hvor er hun bare dejlig...
Kan godt se at hun hygge sig

Anmeld

10. februar 2009

LotteN

starsofheaven skriver:

hold da op vores to piger er tæt på hinanden.. min pige er født 30. maj kl 5.31
Kravler hun endnu???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.