min datter er begyndt at sidde på potte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.473 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. februar 2009

starsofheaven

Hej alle sammen

Vil lige stolt fortælle min datter er begyndt at sidde på potte. Og der var gevindst her til morgen. Min datter er 8 mdr og sys bare hun er så sej. Hun sidder på potten foran tv med legetøj og så hygger hun sig rigtigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2009

Diana...

starsofheaven skriver:

Hej alle sammen

Vil lige stolt fortælle min datter er begyndt at sidde på potte. Og der var gevindst her til morgen. Min datter er 8 mdr og sys bare hun er så sej. Hun sidder på potten foran tv med legetøj og så hygger hun sig rigtigt!

Ej hvor dejligt

Anmeld

10. februar 2009

starsofheaven

Diana/Claus skriver:

Ej hvor dejligt

ja det skønt. Hvorn går det med dig? Sker der snart noget?

Anmeld

10. februar 2009

Diana...

starsofheaven skriver:

ja det skønt. Hvorn går det med dig? Sker der snart noget?

Ja gid der gjorde men jeg synes jeg får det bedre og bedre hver dag er begynd og kunne gå langt igen og lave en masse her hjemme osv det har jeg ikke kunne i al den tid jeg har været gravid.

Anmeld

10. februar 2009

Pia.

starsofheaven skriver:

Hej alle sammen

- Dejligt hun vil det... også en god måde at bruge det som "leg" i starten, så er hun helt dus med den når tid er

Knus Pia.

Anmeld

10. februar 2009

starsofheaven

Diana/Claus skriver:

Ja gid der gjorde men jeg synes jeg får det bedre og bedre hver dag er begynd og kunne gå langt igen og lave en masse her hjemme osv det har jeg ikke kunne i al den tid jeg har været gravid.

ja sådan havde jeg det også følte til sidst i graviditen at jeg havde en masse energi så ejg begyndte at gøre hoved rent osv osv.. men det med at gå lange ture prøvede vi også men det hjalp ikke for os!

Anmeld

10. februar 2009

LotteN

ikke kritik, sprøger bare fordi jeg ikke ved det.
Er det ikke lidt tidligt?

Min datter er 8 måneder og ejer overhovedet ikke en potte. men så skal jg da ud og købe en, hvis det er!?!

Anmeld

10. februar 2009

Diana...

starsofheaven skriver:

ja sådan havde jeg det også følte til sidst i graviditen at jeg havde en masse energi så ejg begyndte at gøre hoved rent osv osv.. men det med at gå lange ture prøvede vi også men det hjalp ikke for os!

Uhh så håber jeg det fordi det ved at ske jeg har så meget energi.

Anmeld

10. februar 2009

starsofheaven

PiaR skriver:

- Dejligt hun vil det... også en god måde at bruge det som "leg" i starten, så er hun helt dus med den når tid er

Knus Pia.

ja lige præcis, bare hun sys det er sjovt at sidde på den så skal det nok gå let håber jeg. MIn nevø på 3 år har ik siddet på potte endnu og gårs stadig med ble og toilet sidder han heller ik på, så jeg føler ma liig lidt sej når jeg lillesøster kommer her med min datter p 8 mdr som gerne vil sidde på potte, det er da lidt sejt!

Anmeld

10. februar 2009

Mormilla

Ej hvor flot!!!
Min søn er 9 mån. Og han ejer heller ikke en potte. Er det normalt at begynde med det nu???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.