å åhh nægter kjole, hm heldragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.894 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. november 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

han vil ski ikke have sin dåbskjole på. vi skulle lige prøve den på idag.. og er du gal et ramakrig

så det dur vidst ikke.

Er det ikke noget med at hm har sådan nogle heldragter som smoking?

Vi skal holde barnedåb om 10 dage, så for da lidt stress over han ikke gider kjolen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Maja_4000

Skal han ikke bare lige vende sig til den ?
Ellers synes jeg at jeg så "smokings" i H&M igår (:

Anmeld

2. november 2011

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Maja_4000 skriver:

Skal han ikke bare lige vende sig til den ?
Ellers synes jeg at jeg så "smokings" i H&M igår (:

Tror jeg ikke.. han sprællede så skørterne viftede rundt og krøllede og skreg og skreg og var stiktosset, og det blev ikke bedre hverken af sut eller legetøj, grimasser eller noget som helst.

Årh det håber jeg, tror det ville være den bedste løsning, for de der dåbsdragter man kan få de er jo lavet i samme materialer som kjolerne så dur nok heller ikke.

Anmeld

2. november 2011

*Sofie*

sommerbarn<3 skriver:

han vil ski ikke have sin dåbskjole på. vi skulle lige prøve den på idag.. og er du gal et ramakrig

så det dur vidst ikke.

Vi skal holde barnedåb om 10 dage, så for da lidt stress over han ikke gider kjolen.

Prøv den på ham igen i morgen.
Måske var han træt, sulten eller lidt gnaven da han fik den på
Ved ikk om det kan sammenlignes...men første gang Malou fik en cykelhjelm flippede hun også fuldstændig. 2. gang var der slet ikk noget

Anmeld

2. november 2011

Caroline86

kunne da være fint hvis han kunne vende sig til den kjole når nu det er det I gerne vil..

Men jo, H&M har "fest tøj" i helt små størrelser

ellers kan du google lidt der er MASSER der forhandler dåbsdragter!

Det mest "moderne" er jo de her sømands sæt... de er nu også ret fine!

her bare et enkelt link med nogle på udsalg:

http://www.sweet-design.dk/tilbud-nedsatte-daabsdragter-c-158_205.html?osCsid=dc0a5ed312c110bafecacf1772ca3d37

Anmeld

2. november 2011

sommerbarn<3

*Sofie* skriver:

Prøv den på ham igen i morgen.
Måske var han træt, sulten eller lidt gnaven da han fik den på
Ved ikk om det kan sammenlignes...men første gang Malou fik en cykelhjelm flippede hun også fuldstændig. 2. gang var der slet ikk noget

han var mæt glad og tilfreds inden han fik den på. Tror ikke det går. desværre. Men det er også ok, det er jo hans dag og han skal være tilpas, så må mor jo bare finde på noget andet.

Anmeld

2. november 2011

sommerbarn<3

Caroline86 skriver:

kunne da være fint hvis han kunne vende sig til den kjole når nu det er det I gerne vil..

Men jo, H&M har "fest tøj" i helt små størrelser

ellers kan du google lidt der er MASSER der forhandler dåbsdragter!

Det mest "moderne" er jo de her sømands sæt... de er nu også ret fine!

her bare et enkelt link med nogle på udsalg:

http://www.sweet-design.dk/tilbud-nedsatte-daabsdragter-c-158_205.html?osCsid=dc0a5ed312c110bafecacf1772ca3d37

Tak  Men tror heller ikke han vil bryde sig om dåbsdragterne, de er jo lavet i samme materialer som kjolerne.

Vi må en tur i hm.

Anmeld

2. november 2011

Caroline86

sommerbarn<3 skriver:

Tak  Men tror heller ikke han vil bryde sig om dåbsdragterne, de er jo lavet i samme materialer som kjolerne.

Vi må en tur i hm.

Laura blev døbt om sommeren så det var ALT for varmt for hende at beholde kjolen på... vi fik en SUPER fin bomulds sommerdragt til hende som hun så havde på resten af dagen (indtil det blev for koldt om aftenen, så skiftede hun tøj igen igen )...

Du kan måske svagt se hvordan den så ud på dette billede. sutten er omgivet af krystaller og så er "suttesnoren" blonde sløjfe...

flæser ved arme og ben (og det lyserøde på hendes hoved er en sut hahaha)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. november 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
sommerbarn<3 skriver:

så det dur vidst ikke.

Kære TS,

prøv dog igen - jeg formoder stoffet er ok blødt og behageligt, og ikke kradser eller er stift.

Så i min verden kan så lille et barn ikke give udtryk for ikke at ville have tøjet på.

Hvem ved, måske var der lige lidt luft som gave lidt trykken i maven da du prøvede den på dit barn.

Påklædning til så lille et barn er simpelthen ikke til diskussion. Din hverdag fremover kan blive meget vanskelig, hvis ikke det er dig som kommer til at bestemme disse ting. I hvertfald indtil barnet når en hvis alder.

Anmeld

2. november 2011

sommerbarn<3

2skønnebørn skriver:

Kære TS,

prøv dog igen - jeg formoder stoffet er ok blødt og behageligt, og ikke kradser eller er stift.

Så i min verden kan så lille et barn ikke give udtryk for ikke at ville have tøjet på.

Hvem ved, måske var der lige lidt luft som gave lidt trykken i maven da du prøvede den på dit barn.

Påklædning til så lille et barn er simpelthen ikke til diskussion. Din hverdag fremover kan blive meget vanskelig, hvis ikke det er dig som kommer til at bestemme disse ting. I hvertfald indtil barnet når en hvis alder.

Du har ret, men vil ikke byde en baby at have noget på der tilsyneladene ikke er behageligt for ham. Selvfølgelig er det noget andet med almenligt tøj, og der er jo heller ikke problemer. Der er stivere i skørtet og han er en sensitivt lille dreng så vil ikke have han skal føle sig skidt tilpas når han samtidig skal opleve kirke vand i hovedet og en masse gæster som skal digge digge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.