Manglende sygesikringsbevis... :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Laura.

stm2812 skriver:

vi havde det 3-4 uger efter dåben, så ja ville nok også overveje at ringe til borgerservice hvis jeg var dig

Jeg undrede mig også over at jeg ikke havde fået det endnu, da både min kæreste og jeg havde fået vores - vi flyttede i hus i juni måned, og fik det hurtigt herefter. Men der er sket en fejl, så jeg får et tilsendt nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Laura.

MillesMor111010 skriver:

Du skal snakke med borgerservice, men den med banken, de kan bruge en kopi a dåbsattesten Det gjorde min morfar med Mille

Ja, det sagde de godt.. men ville nu helst give dem sygesikringsbeviset med, og så skulle jeg alligevel lige høre hvor det blev af...

Anmeld

2. november 2011

Sabina92

Dk Lady skriver:

Jeg har snakket med dem og der er sket en fejl, siden jeg ikke har fået det.. men nu er det bestilt.

Det var godt (: - Det kan jo ske..

Anmeld

2. november 2011

stm2812

Dk Lady skriver:

Jeg undrede mig også over at jeg ikke havde fået det endnu, da både min kæreste og jeg havde fået vores - vi flyttede i hus i juni måned, og fik det hurtigt herefter. Men der er sket en fejl, så jeg får et tilsendt nu.

Det var godt. så er der styr på det igen

Anmeld

2. november 2011

Laura.

stm2812 skriver:

Det var godt. så er der styr på det igen

ja, de kunne ikke fortælle hvad der var gået galt, men det er også lige meget.. nu kommer det.

Anmeld

2. november 2011

stm2812

Dk Lady skriver:

ja, de kunne ikke fortælle hvad der var gået galt, men det er også lige meget.. nu kommer det.

De er heller ikke altid til at blive kloge på derinde men de plejer da at være til at snakke med

Anmeld

2. november 2011

Laura.

stm2812 skriver:

De er heller ikke altid til at blive kloge på derinde men de plejer da at være til at snakke med

Ja, det var de nu også denne gang.. men de fik det nu til at lyde som om det var min egen fejl, fordi de spurgte om jeg ikke selv havde bestilt det. Måtte så sige at jeg troede det blev sendt automatisk.. - nå ja, det burde det egentlig også sagde hun.. hehe

Anmeld

2. november 2011

stm2812

Dk Lady skriver:

Ja, det var de nu også denne gang.. men de fik det nu til at lyde som om det var min egen fejl, fordi de spurgte om jeg ikke selv havde bestilt det. Måtte så sige at jeg troede det blev sendt automatisk.. - nå ja, det burde det egentlig også sagde hun.. hehe

haha det er sq altid nemmere hvis de lige kan få smidt skylden over på en selv Godt du ikke bed på

Anmeld

2. november 2011

Laura.

stm2812 skriver:

haha det er sq altid nemmere hvis de lige kan få smidt skylden over på en selv Godt du ikke bed på

Jep, mig kan de ikke sådan løbe om hjørner med..

Anmeld

2. november 2011

stm2812

Dk Lady skriver:

Jep, mig kan de ikke sådan løbe om hjørner med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.