Manglende sygesikringsbevis... :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
19 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Laura.

Hvornår burde man få barnets sygesikringsbevis ? Min datter er nu lidt over 7 mdr. gammel og blev døbt for 2 mdr. siden..

Hvem skal man ringe til for at forhøre sig om det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Sabina92

Dk Lady skriver:

Hvornår burde man få barnets sygesikringsbevis ? Min datter er nu lidt over 7 mdr. gammel og blev døbt for 2 mdr. siden..

Det er sikkert på vej (: - Men du kan da altid ringe og høre om der måske skulle være sket en fejl..

Anmeld

2. november 2011

Caroline86

det er da vildt I ikke har fået det endnu!

Ring til borgerservice, så stiller de dig videre til dem du skal snakke med på kommunen!

Anmeld

2. november 2011

Laura.

Sabina92 skriver:

Det er sikkert på vej (: - Men du kan da altid ringe og høre om der måske skulle være sket en fejl..

Ja, det kan godt være at der er sket en fejl, jeg ved bare ikke hvem man skal kontakte... :? Mine svigerforældre står nemlig og skal bruge hendes sygesikringsbevis, da de har fået lavet en opsparingskonto til hende og banken skal have det inden længe.. :/

Anmeld

2. november 2011

Laura.

Caroline86 skriver:

det er da vildt I ikke har fået det endnu!

Ring til borgerservice, så stiller de dig videre til dem du skal snakke med på kommunen!

Ja, jeg synes også det er mærkeligt at der går så lang tid.. men super - det gør jeg.

Anmeld

2. november 2011

Sabina92

Dk Lady skriver:

Ja, det kan godt være at der er sket en fejl, jeg ved bare ikke hvem man skal kontakte... :? Mine svigerforældre står nemlig og skal bruge hendes sygesikringsbevis, da de har fået lavet en opsparingskonto til hende og banken skal have det inden længe.. :/

Borgerservice

Anmeld

2. november 2011

stm2812

Dk Lady skriver:

vi havde det 3-4 uger efter dåben, så ja ville nok også overveje at ringe til borgerservice hvis jeg var dig

Anmeld

2. november 2011

Mor Til Oktober Børn

Dk Lady skriver:

Du skal snakke med borgerservice, men den med banken, de kan bruge en kopi a dåbsattesten Det gjorde min morfar med Mille

Anmeld

2. november 2011

stm2812

Dk Lady skriver:

Du kan evt bruge fødselsattesten til at oprette den. Det kunne vi i hvert fald gøre, da Ronjas oldeforældre ville give hende opsparing i dåbsgave og det var der intet problem med

Anmeld

2. november 2011

Laura.

Sabina92 skriver:

Borgerservice

Jeg har snakket med dem og der er sket en fejl, siden jeg ikke har fået det.. men nu er det bestilt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.